Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 10:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: planeten
hvis jeg lader et stykke pap med masser PA mycelie tørre ud, ville jeg kunne 'vække det til livs' ved at fugte det igen?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det tror jeg ikke. Jeg havde ca. 30 liter azurescens spawn stående og var ikke hurtig nok til at lægge det ud i naturen og det tørrede ud og døde.
Jeg prøvede at blande det op med fugtige træstykker, men det var for sent. :oops:
Du kan altid prøve, men forvent ikke det store. Jeg havde heldigvis en masse flydende kultur, så jeg har allerede startet en ny omgang op. Men det var nu skide ærgerligt at jeg fuckede så meget spawn op. :cry:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Geografisk sted: planeten
ok AT komme vand i nu!!! og tak for svar! ;) .. håbede på det, havde været en fed måde at kunne gemme 'mycelie' print.. Fik oprindeligt mit 'P.A. DNA' fra en ven som havde et 4 år gammelt syltetøjsglas med et par kviste i med lidt mycelie jeg fik genoplivet, men det var ikke tørt, det havde stået lukket alt den tid, så det nærmest var gået i dvale(eller noget?!?)... Har stadig lidt levende mycelie tilbage, men det er pludslig blevet MEGET dyrbart for mig! var fandme svært for mig at opstøve. Jeg genoplivede det faktisk ved at sprøjte sterilt vand i, ryste det i smadder, og inoculerede en WBS tek på samme måde som jeg gjorde med cubenser. Det virkede fint(kørte det noget tørre end jeg havde gjord med cubenser, men det virkede :) ). Men WBS'n er ret contam glad når jeg kommer det i træ, går udfra det er stivelsen, men en våd avis med lidt WBS i midten og så tager det ret godt fat, så fjerner jeg WBS'n efter lidt tid, inden der går mug i, og så var planen at rulle lidt våd flis i avisen durum stil.. Jeg eksperimentere stadig... Anyway, tak for svar :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]