ok AT komme vand i nu!!! og tak for svar!

.. håbede på det, havde været en fed måde at kunne gemme 'mycelie' print.. Fik oprindeligt mit 'P.A. DNA' fra en ven som havde et 4 år gammelt syltetøjsglas med et par kviste i med lidt mycelie jeg fik genoplivet, men det var ikke tørt, det havde stået lukket alt den tid, så det nærmest var gået i dvale(eller noget?!?)... Har stadig lidt levende mycelie tilbage, men det er pludslig blevet MEGET dyrbart for mig! var fandme svært for mig at opstøve. Jeg genoplivede det faktisk ved at sprøjte sterilt vand i, ryste det i smadder, og inoculerede en WBS tek på samme måde som jeg gjorde med cubenser. Det virkede fint(kørte det noget tørre end jeg havde gjord med cubenser, men det virkede

). Men WBS'n er ret contam glad når jeg kommer det i træ, går udfra det er stivelsen, men en våd avis med lidt WBS i midten og så tager det ret godt fat, så fjerner jeg WBS'n efter lidt tid, inden der går mug i, og så var planen at rulle lidt våd flis i avisen durum stil.. Jeg eksperimentere stadig... Anyway, tak for svar