Hej
Jeg er en gut på 23 år.
Jeg har længe haft lyst til at prøve et solotrip, men jeg er en smule forbeholden og har meget respekt for de psykedeliske stoffer, det er derfor det ikke er sket endnu.
Jeg har prøvet lidt af hvert inden for det psychedeliske fordelt på en 10-12 trips, men det har altid været i sociale settings med 1 eller flere venner at trippe med.
Det har været nogle dejlige trips der dog primært har haft fokus på fis og ballade, at nyde visuals, stærke kærlighed/fælleskabs følelser med vennerne, nydelse af musik, eventyr etc.
Jeg har altså aldrig dykket ned i min egen psyke og brugt det som et værktøj til selvransagelse/personlig udvikling/renselse af sindet, men dette element fasinere mig meget.
Jeg har nogle ar på sjælden, som har resulteret i nogle psykiske problemer, dog er det ting jeg har været/er bevidst om og har arbejdet med personligt ved at reflektere over mine følelser, snakke med min mor, og jeg har også været igennem et kortere forløb med samtale terapi hos en psykolog.
Jeg kunne forestille mig at jeg vil komme til at face nogle af disse følelser under et solotrip, og det er også det der er hensigten, jeg vil umiddelbart mene jeg godt kan håndtere det da jeg har brugt 2-3 år på "forarbejde" - og er kommet et godt stykke i min personlige udvikling.
Jeg er altså meget bevidst om hvad der rumstere i mit hoved, og selvom der stadig er lidt rodet, er der altså blevet ryddet en del op over de sidste par år.
Tjek evt. en gammel tråd, hvor jeg beskriver de problemer jeg har tumlet/tumler med her:
viewtopic.php?f=18&t=40965Det som de fleste spørger om i forbindelse med folk der vil solotrippe er om "man føler sig godt tilpas i sit eget selvskab" og det gør jeg bestemt, nyder alenetid, og tager tit ud i naturen på soloture af og til med overnatninger.
Jeg har tænkt mig at jeg en måneds tid op til mit trip vil leve så sundt som muligt for at få størst muligt overskud kropsligt og mentalt op til trippet. Har allerede droppet smøgerne og weed (4 uger nu) det næste bliver at kvitte chips og junkfood hehe
Så gutter og gutinder, kom med nogle råd, inputs og erfaringer med solotrips !