Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej allesammen!

Siden tidernes morgen, da min hjerne begyndte at fungere udover boxtænkning, har jeg gerne ville prøve svampe (syller)
igennem mine år har jeg prøvet en enkelt trip tur med nogle venner på Mexier og phillipinske. MEN! fik overhovedet ikke det ud af det jeg havde håbet på, ganske vidst fik jeg da en griner på ja, men hvor var det vissuelle? hvor var mødet med selvet og det ydre/uforstående....?

så.. jeg vil rigtig gerne prøve igen, men denne gang under mere krontrollerede forhold og i bedre selvskab.
Jeg søger.. (shit nu lyder det snart som en dårlig dating forspørgsel).. en der er frisk på et nyt bekendstskab med mig og mine tanker og ikke mindst et godt trip sammen med mig.
De "Venner" jeg har/havde er enten for meget party til det eller slet ikke interreseret.

er der en erfaren gut/gutinde som er frisk på en tripper sammen med mig og virkelig har styr på det.
er snart 30 så er ikke en blæst teenager med tramp i ørerne hehe :P spiller musik og maler i fritiden og elsker en god snak om alt mellem himmel og beyound.

terrence's snak om "the Hero doze" har fanget min opmærksomhed og hans videoer virker meget spændene, men tørt jeg den slags alene som grønskolling i syllernes forudunderlige verden, og er det ansvarligt? syntes jeg ikke.

Så mit håb er der er en frisk person som er spirituel og empatisk trip guide for mit vedkommende :D
:peace:

Medlem

http://detvildeliv.dk/tripsitning.html

Tripsitning af psykedelisk rejsende

Citat:
Har du planer om at tage et trip med et psykedelisk bevidsthedsudvidende stof, men er i tvivl om hvordan du kan gøre det på den mest hensigtsmæssige måde? Så er du velkommen til at skrive eller ringe kvit og frit til mig for at få råd og vejledning. Du kan også bestille mig som tripsitter, hvor jeg er tilstede sammen med dig, mens du tager på din indre rejse (på et stof du selv har anskaffet), og jeg tager hånd om alt det praktiske, såsom at have styr på musik og lave the eller passe bålet (hvis det er udenfor), udover at være der som støtte og rejsefælle i den udstrækning du har behov for.

Jeg kan både være tripsitter for dig som enkelt person og for mindre grupper der tager på fælles indre rejse, og her bestræber jeg mig for at skabe de rammer der passer til dig/jer, hvad enten du/I ønsker at trippet skal være spirituelt, terapeutisk eller bare rekreativt hyggeligt. Hvis du ønsker at være med i en gruppe, så kontakt mig for yderligere information.

Junior medlem
Brugeravatar

Hatten af for dig acdc!
har lige læst list om det og det lyder som en super ide :D
men skal lige være helt med, hvad præsist skal ud ha for det, snakker vi penge eller bare nogle lækre provianter du kan hygge dig med mens det sker?

en ting er ihverfaldt sikkert, det et tilbud jeg gerne vil tage imod, det lyder også som om du har alle erfaringerne med dig hvilket gør det meget mere trygt for mit vedkommende.

Medlem

Det er ikke mig, men en webside jeg kendte. Skriv du blot til vedkommende.

Junior medlem
Brugeravatar

hehe når okay troede det var dig, har du selv nogle erfarringer med personen?
grunden til jeg skriver som jeg gør i mit oplæg er at jeg har vendt ryggen til dårlige venskaber, folk som bruger hinanden og jeg havde svært ved at stole på efter nogle uheldige episoder.
Det har så resulteret i at dem der er tilbage ikke er interreseret i trip.
så står lidt alene med en vision om at prøve det igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det er Fanny, som bl.a modererer her på siden, der står bag detvildeliv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Kender det godt har erfaret at under mine svampetrips har jeg virkelig fundet ud af hvad jeg synes om dem jeg trippede med.... Er ikke normalt særlig spirituelt anlagt men det kom til udtryk i hvilken farve deres aura havde min bedste ven havde en meget flot og varm rød hvor at de andre havde grøn som jeg følte skyldtes grådighed og grå fordi han bare var ekstremt uinspirerende for mit vedkommende :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Junior medlem
Brugeravatar

Hinbærroulade: Okay se det gør det meget mere betrykkende hvis hun selv har foden indenfor på denne side :)
Alakazam: jeg nåede aldrig at se farver og den slags (tror ærligt ejg tog for lidt for at få den virkning. men det undre mig ikke at man ser auraer og dne slags på et trip. alle sanser bliver nærmest overstimuleret og dører vi ikke normalt bruger lbiver lukket op. som kunstner syntes jeg det lyder super fedt men med stor respekt ofr det samtidligt.

jeg håber det sker en dag at jeg kan få lov at sidde med nogle mennesker som jeg føler godt med, og drikke en shroomdrik med grønt til hehe :)
min plan med det er ikke bare at få den der trippy fornemmelse, men en meget dybere oplevelse og forståelse om det psykedeliske univers.
husk på, alt er vibration, lige fra micro til macro cosmos. og at den klogeste ved at han intet ved.

Junior medlem

Godt initiativ... kender godt det med at det kan være svært at finde nogen man kan dele oplevelsen med eller blive sittet af.

Men hold fast i den tanke for din egen skyld. Forrige år havde jeg en dårlig oplevelse fordi jeg blev utålmodig og ikke kunne vente på min sitter ven havde tid. Så jeg gjorde det alene, og det var noget rigtig møg.
Det hænger helt sikkert sammen med at jeg ikke er istand til at give helt slip endnu og har brug for det lille anker, for jeg har sgu aldrig gjort noget dumt på psylocybin.
Men når der ikke er nogen til at moderere de tanker og til tider lidt absurde følelser der vælter rundt, så kan deres spil bliver lidt for alvorligt.

Havde også en episode i juni hvor jeg eksperimenterede med Syrian Rue og cubensis. Hvis jeg ikke havde haft min sitter ven der, så var det sgu nok gået galt :D endte med et tanke loop på et par timer hvor jeg var overbevist om at jeg ikke ville blive normal igen. Heldigvis fik han mig endelig snakket ned igen hen af vejen.

Så... stol på din intuition om at du skal have dig en sitter, også selvom det kan tage lidt tid at finde...

Har du eventuelt overvejet om der er en person som du normalt ikke tænkte på kunne være sitter, men som tolerere at du eksperimenterer med det her, og som du evt. selv kunne "uddanne" til at være i stand til at sitte dig? Det var det jeg gjorde med min ven....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]