Hej allesammen!
Siden tidernes morgen, da min hjerne begyndte at fungere udover
boxtænkning, har jeg gerne ville prøve svampe (syller)
igennem mine år har jeg prøvet en enkelt trip tur med nogle venner på Mexier og phillipinske.
MEN! fik overhovedet ikke det ud af det jeg havde håbet på, ganske vidst fik jeg da en griner på ja, men hvor var det vissuelle? hvor var mødet med selvet og det ydre/uforstående....?
så.. jeg vil rigtig gerne prøve igen, men denne gang under mere krontrollerede forhold og i bedre selvskab.
Jeg søger.. (shit nu lyder det snart som en dårlig dating forspørgsel).. en der er frisk på et nyt bekendstskab med mig og mine tanker og ikke mindst et godt trip sammen med mig.
De "Venner" jeg har/havde er enten for meget party til det eller slet ikke interreseret.
er der en erfaren
gut/
gutinde som er frisk på en tripper sammen med mig og virkelig har styr på det.
er snart 30 så er ikke en blæst teenager med tramp i ørerne hehe

spiller musik og maler i fritiden og elsker en god snak om alt mellem himmel og beyound.
terrence's snak om "the Hero doze" har fanget min opmærksomhed og hans videoer virker meget spændene, men tørt jeg den slags alene som grønskolling i syllernes forudunderlige verden, og er det ansvarligt? syntes jeg ikke.
Så mit håb er der er en frisk person som er spirituel og empatisk trip guide for mit vedkommende