Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 09:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Randers
[quote="Gonzo"]Dexofan ER et skodstof.Muligvis syntes du lige nu at de er det helt vilde,men jeg er sikker på,at hvis du prøvede et eller andet rimeligt,svampe,Kokain,DMT eller splat,eller måske syre,under de rette omstændigheder,IE;set and setting,så ville du skifte mening ret hurtigt.

Har taget en hel del af d hele og synes da bestemt d r fedt, ingen tvivl om d, men synes så også bare at bivirkninger ved dem er for store, mdma var ved at tage livet af mig, bogstaveligt talt og d r d slet ik værd, Hostepiller gir mig d bedst tænkelige trip og har ingen bivirkninger og derfor r d klart mit ynglinstof, ingen tvivl om d :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Child skrev:
AoD skrev:
Efter, hvad jeg har læst, er det ikke noget, der kan ske legalt i Danmark.

Hallo, prøv dog lige at checke det link ud! Det burde være klart for enhver at der ingen dokumenteret virkning er af Dexofan, når selv producenten siger at man lisså godt kan drikke sig en kop varm mælk med honning!

Det er tilsyneladende sket, ligegyldigt hvad du har læst!

Sorry, men jeg kan ikke åbne linket.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Dexofan Styrer* PM mig endelig hvis du kunne tænke dig at starte med planter/svampe i stedet for chems'ne. Jeg kan fint rådgive dig, hvis det er det du mangler.

/karma!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

AoD: Du skal have en afspiller som kan afspille .ram-filer, jeg anbefaler Real Alternative. Du kan dog også bruge Realplayer eller Real One, hvis du godt kan lide spyware... ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har skilt offtopic-diskussionerne fra, de ligger nu i tråden Marzine, alkohol, og blanding af stoffer generelt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Child skrev:
AoD: Du skal have en afspiller som kan afspille .ram-filer, jeg anbefaler Real Alternative. Du kan dog også bruge Realplayer eller Real One, hvis du godt kan lide spyware... ;)

Jeg prøvede at installere det Real Alternative, hvilket resulterede i jeg ikke kunne åbne .rm/.ram filer længere, overhovedet. Prøvede så at afinstallere det og geninstallere Real One, og kan fortsat slet ikke afspille .rm/.ram filer :(

Hvilket spyware mener du desuden der ligger i disse programmer? Jeg har ikke oplevet noget so far..

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg har fundet spyware efter installation af realplayer.........

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dexofan Styrer skrev:
Har taget en hel del mdma men holdte med d for et års tid siden da d ødelagde mit liv, amf, cola, lsd, hash, pot, grønne, stesoer, svampe, codein, alverdens lorte piller man knap vidste hvad var, har desværre ik eksperimenteret så meget med planter endnu, mescalin ect. men d sku helst ske i den nærmeste fremtid :P

Har du nogensinde overvejet at det var dig selv der ødelagde dit liv og ikke MDMA/LSD/etc.?

Det svarer jo til at sige at det var min motorsav der savede hovedet af naboen og ikke mig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]