Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg har drukket i mange år og har nu for 50 dage siden lagt sprutten på hylden men der jeg mangler noget der kan give mig noget lignende af en rus, high, ryger hash af og til men det dækker ligesom ikke mit behov, findes der nogle drugs som jeg kan opnå det ønskede med???? :shock: Jeg har prøvet med lige pt udskriver min læge rivotril, og truxal, men det eneste jeg for ud af det er ay falde i søvn. Nogle gode pille forslag, skal til lægen imorgen!

Tak

Titel:
Flueknepper kongen

Eftersom du har været alkoholiker, er det sgu usandsynligt at hvad du har behov for er endnu en rusfornemmelse!

Du bør ikke søge rusen, men søge væk fra den mentale afhængighed af den, du tilsyneladende har.

Jeg ved det lyder fordømmende, men hvis man har været i din situation, tror jeg man skal "lay low" i et stykke tid.

Titel: søger
Rivotril og Truxal er det jeg for nu og kan ikke rigtig få noget ud af det andet en at jeg sover................... minus fedt ikke, hvis man da ikke lige har behov for det :lol:

Senest rettet af molte 28 jan 2007 20:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Levose skrev:
Eftersom du har været alkoholiker, er det sgu usandsynligt at hvad du har behov for er endnu en rusfornemmelse!

Du bør ikke søge rusen, men søge væk fra den mentale afhængighed af den, du tilsyneladende har.

Jeg ved det lyder fordømmende, men hvis man har været i din situation, tror jeg man skal "lay low" i et stykke tid.

Jeg ved du har ret mht til ikke at erstatte et misbrug med et andet!!! Jeg prøver bare at finde noget at blive høj på i ny og næ,,,, iøvrigt tak for dit svar

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Prøv evt med en hobby? Spis sundt dyrk motion. Det gør en gladere om man får det bedre med sig selv.

Det kan evt være en god måde til at glemme "det gamle liv". Desuden er det sundt og man kommer i bedre humør af det.. Det tager nok ikke lige abstinenserne men det kan muligvis tage toppen af dem.

Titel:
Dedikeret medlem

Har du overvejet Kratom te?

Det er måske noget for dig, selvom du næppe skal drikke det hver eneste dag. Der er en risiko for fysisk afhængighed...

Titel:
Eleusis skrev:

Det er måske noget for dig, selvom du næppe skal drikke det hver eneste dag. Der er en risiko for fysisk afhængighed...

Hej lyder meget spændende, kan du fortælle mere om det virkning lovlighed mm. Hvordan for man fat på det er det dyrt osv. Fortæl fortæl!!!!!!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
molte skrev:
Eleusis skrev:

Hej lyder meget spændende, kan du fortælle mere om det virkning lovlighed mm. Hvordan for man fat på det er det dyrt osv. Fortæl fortæl!!!!!!!!

:google:

Titel:
Dedikeret medlem

Yepper... Prøv at søge her på sitet, eller på nettet. Begge steder er der skrevet en del om Kratom.
(Meget) kort fortalt, så plejer man at bruge 5-10 gram tørrede kratom blade til en enkelt kop te. Virkningen er euforisk og lidt forskellig fra person til person, nogen bliver energiske af det, andre bliver stenede.

Kratom indeholder et stof som er i familie med morfin, men er lovligt i Danmark. Det kan købes over nettet, eller i en butik som hedder XXX*

*Ingen salgssteder må nævnes. Vh CC :wink:

Titel:
Eleusis skrev:
Yepper... Prøv at søge her på sitet, eller på nettet. Begge steder er der skrevet en del om Kratom.
(Meget) kort fortalt, så plejer man at bruge 5-10 gram tørrede kratom blade til en enkelt kop te. Virkningen er euforisk og lidt forskellig fra person til person, nogen bliver energiske af det, andre bliver stenede.

Kratom indeholder et stof som er i familie med morfin, men er lovligt i Danmark. Det kan købes over nettet, eller i en butik som hedder Ethnoplanet i København

1000 tak for dit svar det var meget venligt, lige et sidste spørgsmål er det dyrt?

på forhånd 1000 tak ven

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
molte skrev:
Eleusis skrev:

Kratom indeholder et stof som er i familie med morfin, men er lovligt i Danmark. Det kan købes over nettet, eller i en butik som hedder Ethnoplanet i København

1000 tak for dit svar det var meget venligt, lige et sidste spørgsmål er det dyrt?

på forhånd 1000 tak ven

Det koster 100kr for 15 g

Titel: til molte :)
Medlem

Geografisk sted: hasselager
hej molte...

første vil jeg sige tillykke til dig fordi du har lagt alcohole på hylden.. det er en af de værste hvad angåre vedvare skader...

og det du oplever nu er den psykisk træng.. det at du mangle din gamle rus fornemmelse fra alcoholde... der er nok ik rigtig noget stoffer der direkte påvirke din hjerne på samme måde som alco gør..

vis jeg var dig ville jeg benytte noget der heder AA et stk tid til du har være clean fra alcohold 3 måneder tid.. så vil du krop have komme sig så meget efter det den nu kan.. og de psykisk abstinsker vil være så små..

vis du så stadigvæk har lyst til og finde en rus vis live ik kan gøre det for dig.. vil jeg os sige noget som katom ville være en gode ting.. for det vil være dumt og starte et nyt misbrug. for det lyder for mig som om du har mulighed for og udvikle et misbrug vis du har drukke meget...

holde dig til naturlig ting og kun en gang i mellem...

men tror mig en dejlig kvinde eller som jeg os gør så en lækker aften med gode med og hygge om dig selv kan give en dejlig rus.. der er ik noget beder ind maven fuld af gode mad.. det beste er en mad skævert :D

held og lykke .. det var lidt lidt fra mig..

knus trold

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kratom eller Kava lyder som et okay alternativ til alkohol, begge dele kan købes lovligt i DK. GHB er også en mulighed, men ikke hvis du har tendens til at misbruge alkohol. Men som Trold og Levose siger, så er det aldrig en god ide at skifte et misbrug ud med et andet. Det bedste du kan gøre er at arbejde med den del af dig selv der føler trang til at misbruge stoffer, og hvis du så har "brug" for et alternativ til alkohol en gang i mellem så bruge et af de nævnte stoffer her.

Titel:
Dedikeret medlem

GHB er også lidt for let at komme galt afsted med hvis man ikke er fornuftig, hold dig hellere fra det i første omgang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lad være med at erstatte med GHB!

Truxal er effektive mod alkohol-cravings, og jeg kender flere der har haft succes med dem. Indtil videre vil jeg nok bare holde mig til dem, hvis jeg var dig.

Titel:
Dedikeret medlem

Dex, manden var vist ude efter noget som kunne give en rus, og ikke noget som bare skal dæmpe hans trang til sprut.
Og til en rus er Truxal nok noget af det dårligste der findes :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]