hej molte...
første vil jeg sige tillykke til dig fordi du har lagt alcohole på hylden.. det er en af de værste hvad angåre vedvare skader...
og det du oplever nu er den psykisk træng.. det at du mangle din gamle rus fornemmelse fra alcoholde... der er nok ik rigtig noget stoffer der direkte påvirke din hjerne på samme måde som alco gør..
vis jeg var dig ville jeg benytte noget der heder AA et stk tid til du har være clean fra alcohold 3 måneder tid.. så vil du krop have komme sig så meget efter det den nu kan.. og de psykisk abstinsker vil være så små..
vis du så stadigvæk har lyst til og finde en rus vis live ik kan gøre det for dig.. vil jeg os sige noget som katom ville være en gode ting.. for det vil være dumt og starte et nyt misbrug. for det lyder for mig som om du har mulighed for og udvikle et misbrug vis du har drukke meget...
holde dig til naturlig ting og kun en gang i mellem...
men tror mig en dejlig kvinde eller som jeg os gør så en lækker aften med gode med og hygge om dig selv kan give en dejlig rus.. der er ik noget beder ind maven fuld af gode mad.. det beste er en mad skævert

held og lykke .. det var lidt lidt fra mig..
knus trold