Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ren MDMA
Medlem

Hej jeg har tidligere før prøvet Ecstasy,coke,amf,hash .. Men her i weekenden har mig og 3 andre aftalt at vi skal prøve ren MDMA for første gang og så kommer mine spørgsmål.

Hvor meget skal man have når det er ens førstegang

Hvor lang tid varer trippet ca med ren MDMA

Er der noget man skal passe på i forhold til pillerne (noget man skal vide)

mvh Anders

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil tro du kan finde en hel del om emnet, hvis du lige tager en søger på det, her i Syntetiske Drugs. Desuden er erowid.org altid din ven, når der skal findes info om et stof.

Titel: Re: Ren MDMA
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
godz skrev:
Hej jeg har tidligere før prøvet Ecstasy,coke,amf,hash .. Men her i weekenden har mig og 3 andre aftalt at vi skal prøve ren MDMA for første gang og så kommer mine spørgsmål.

Det kommer an på hvor hårdt i vil slåes :P Fra 50mg og opefter. Plejer selv at tage ca. 200mg pr MDMA tur.

godz skrev:

ca. 4-8 timer, men jeg har mærket efter effekter op til 12 timer efter. Det kommer an på kvalitet, redosering, og evt blanding af andre substanser.

godz skrev:

læs MDMA HR

mvh bubbles

Titel:
Medlem

Det er bare fordi at folk herinde snakker mest om pillerne og ikke så meget det rene mdma der.. Og det jo slet ikke samme virkning de har er det??

er ikke så god til engelsk så kan skisme ikke læse det på erowid :S

Titel:
Medlem

Hvordan dosere man hvis man får dem i krystaller..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
godz skrev:

Dgitalvægt :roll:

Ellers kan du lave en alkoholopløsning. fx 50mg til 1cl tequila.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
En god dosis ren MDMA er for mit vedkommende 100-125 mg eventuelt efterfulgt af en redosering på ca. halvedelen af første dosis ca. 1 time efter.

Jeg synes at det varer i ca. 3-5 timer hvor man er påvirket og derefter måske lidt tid hvor man er "ved siden af sig selv", men ikke oplever de positive effekter.

godz skrev:

Hvis du stoler på at din pusher har givet dig den rigtige vægt, så kan du "eyeball'e", dvs. bruge øjemål.

Hvis du f.ex. har en bunke ren MDMA der vejer 1 g, og du gerne vil have et par doser på 125 mg, så knuser du al MDMA'en til pulver (så det er nemmere at måle op), deler bunken i 2 lige store bunker (så der er 500 mg i hver), deler hver af disse bunker i 2 (så der er 4 bunker med 250 mg) og deler så hver af disse bunker i halve (så der er 8 bunker med 125 mg i hver).

Det er faktisk muligt at få doserne rimeligt præcise med denne metode, hvis man bare er lidt tålmodig.

Titel:
Medlem

Tak for svarene :) ..

Nå ham jeg skulle have haft det af siger at ham han skulle have haft noget af også har solgt det hele .. så vi får istedet nogle af de runde

har i haft gode oplevelser med de røde LV'er der (Louis Vuitton)

mvh Anders

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
godz skrev:
Tak for svarene :) ..

Nå ham jeg skulle have haft det af siger at ham han skulle have haft noget af også har solgt det hele .. så vi får istedet nogle af de runde

har i haft gode oplevelser med de røde LV'er der (Louis Vuitton)

mvh Anders

Shhh...! Ingen pillesnak! :D

Titel: Re: Ren MDMA
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:

Jeg prøvede (oralt) 100mg rent MDMA fra krystalform med fine resultater - overskuelig rus men stadig et fint indblik i MDMA'en (se triprapporterne for MDMA).

Nogle mennesker kan være mere overfølsomme end andre (der er folk, der er stået helt af over bare en enkelt pille, hvis du ser i triprapporterne). Derfor kan er det givetvis mere sikkert at starte med en overskuelig dosis - også selv om du måske finder ud af senere, at 120-150 mg er mere passende.

Mit trip gik fra ca. 19 til 01:30 med mærkbare effekter, men peak kom naturligvis tidligere og til sidst var det bare den stimulerende effekt, der blev ved. Men jeg kunne sagtens sove.

Jeg vil ikke sige, at der er noget specielt at passe på. Ud over at det bedste er hvis du har en vægt, der kan måle ned til 0,01 gram, altså i 10 mg intervaller. Øjemål kan være noget underligt noget i så små størrelser. Du kan købe gelcaps hos en meget populær forretning, der sælger masser af stribede. Og nåja, du skal naturligvis pulverisere dine krystaller :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]