godz skrev:
Hvor meget skal man have når det er ens førstegang
Hvor lang tid varer trippet ca med ren MDMA
Er der noget man skal passe på i forhold til pillerne (noget man skal vide)
Jeg prøvede (oralt) 100mg rent MDMA fra krystalform med fine resultater - overskuelig rus men stadig et fint indblik i MDMA'en (se triprapporterne for MDMA).
Nogle mennesker kan være mere overfølsomme end andre (der er folk, der er stået helt af over bare en enkelt pille, hvis du ser i triprapporterne). Derfor kan er det givetvis mere sikkert at starte med en overskuelig dosis - også selv om du måske finder ud af senere, at 120-150 mg er mere passende.
Mit trip gik fra ca. 19 til 01:30 med mærkbare effekter, men peak kom naturligvis tidligere og til sidst var det bare den stimulerende effekt, der blev ved. Men jeg kunne sagtens sove.
Jeg vil ikke sige, at der er noget specielt at passe på. Ud over at det bedste er hvis du har en vægt, der kan måle ned til 0,01 gram, altså i 10 mg intervaller. Øjemål kan være noget underligt noget i så små størrelser. Du kan købe gelcaps hos en meget populær forretning, der sælger masser af stribede. Og nåja, du skal naturligvis pulverisere dine krystaller