Ja vi tog 2c-e'en og alkoholen og det var en meget spændende oplevelse
Vi lagde ud med først at dele en flaske lambrusco og derefter en flaske champagne, da alkoholen havde taget sit indtog valgte vi at tage op i byen til en koncert vi havde planlagt at skulle til. Vi drikker hver en halv liter øl på vejen. Da koncerten er godt i gang smutter vi hurtigt ud på toilettet og indtager ca 3.5 mg 2c-e hver (vi delte en pakke med 7 mg i to på øjemål).
Selve rusen var meget meget speciel. Pga den meget lave dosering blev det aldrig rigtig til et "trip" i den forstand. For mit vedkommende føltes det bare, som om min alkohol rus blev mere og mere intens trods jeg ikke drak noget som helst. Da jeg "peakede" føltes det som om jeg havde drukket to flasker whiskey. Jeg kunne på ingen måde styrer min krop og mine hæmninger var fuldstændig væk, men samtidig var mit hoved næsten fuldstændigt klart. En meget meget underlig oplevelse. Min ven beskrev det jeg fortalte ham, som rusen man får på ghb. Jeg kan dog på ingen måde sige om det var som ghb, da jeg aldrig har prøvet denne substance.
Det eneste tidspunkt jeg egentlig for alvor kan mærke jeg er på 2c-e, er da vi vælger at besøge et lokalt diskotek, efter at have været på de fleste nogenlunde anstændige værtshuse. Hele diskolysshowet bliver til et inferno af farver og jeg kan ikke se ansigtet på dem jeg snakker med fordi de er så lyst op af farverne og jeg ikke rigtig kan se igennem disse farver.
Aftenen slutter med, at jeg meget forvirret og disorienteret efter diskotek besøget traver hjem med en kæmpe hovedpine og min fulde kæreste som skælder mig ud.
Idag har jeg det tilgengæld overraskende godt. Min kæbe er helt færdig, men det skyldes næppe kun aftenen igår, og jeg har små tømmermænd, men jeg tror mere det er alkoholen der er skyld i det. Paradoksalt nok er jeg sikker på mine tømmermænd ville være værre, hvis jeg ikke havde taget 2c-e.
undskyld det blev så langt