Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
En ven og jeg overvejer at tage en meget lille dosis 2c-e sammen med vores
vin rus. Hvordan vil dette påvirke os? og hvad er de evt. konsekvenser? vi har på ingen måde nogen ide om påvirkningen. Men vi er begge to erfarne med 2c-e uden påvirkning af andre substancer.

Jeg er ikke helt sikker på, hvor dette indlæg skal placeres og jeg undskylder, hvis jeg har lagt det et forkert sted :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Efter min bedste overbevisning er der ikke noget dybt forkasteligt i kombinationen i sig selv - fysiologisk set ser jeg ikke noget farligt ved det, så længe i ikke er møghamrende stive. Men alkohol kombineret med psykedeliske stoffer kan ofte blive til en ret kaotisk oplevelse, og risikoen for bad trips lader til at være noget højere hvis man er beruset under oplevelsen.
Hvis I tager 2C-E i aften så vil jeg råde jer til at "dosere konservativt" - effekten på psyken i beruset tilstand kan godt være noget uberegnelig, og 2C-E i sig selv kan godt finde på at vise tænder.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
....................

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:58, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Undergrunden, Djævleøen
Hvordan endte aftenen? :roll:

Fik i taget lidt 2C-E til alkoholen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Ja vi tog 2c-e'en og alkoholen og det var en meget spændende oplevelse :)

Vi lagde ud med først at dele en flaske lambrusco og derefter en flaske champagne, da alkoholen havde taget sit indtog valgte vi at tage op i byen til en koncert vi havde planlagt at skulle til. Vi drikker hver en halv liter øl på vejen. Da koncerten er godt i gang smutter vi hurtigt ud på toilettet og indtager ca 3.5 mg 2c-e hver (vi delte en pakke med 7 mg i to på øjemål).

Selve rusen var meget meget speciel. Pga den meget lave dosering blev det aldrig rigtig til et "trip" i den forstand. For mit vedkommende føltes det bare, som om min alkohol rus blev mere og mere intens trods jeg ikke drak noget som helst. Da jeg "peakede" føltes det som om jeg havde drukket to flasker whiskey. Jeg kunne på ingen måde styrer min krop og mine hæmninger var fuldstændig væk, men samtidig var mit hoved næsten fuldstændigt klart. En meget meget underlig oplevelse. Min ven beskrev det jeg fortalte ham, som rusen man får på ghb. Jeg kan dog på ingen måde sige om det var som ghb, da jeg aldrig har prøvet denne substance.

Det eneste tidspunkt jeg egentlig for alvor kan mærke jeg er på 2c-e, er da vi vælger at besøge et lokalt diskotek, efter at have været på de fleste nogenlunde anstændige værtshuse. Hele diskolysshowet bliver til et inferno af farver og jeg kan ikke se ansigtet på dem jeg snakker med fordi de er så lyst op af farverne og jeg ikke rigtig kan se igennem disse farver.

Aftenen slutter med, at jeg meget forvirret og disorienteret efter diskotek besøget traver hjem med en kæmpe hovedpine og min fulde kæreste som skælder mig ud.

Idag har jeg det tilgengæld overraskende godt. Min kæbe er helt færdig, men det skyldes næppe kun aftenen igår, og jeg har små tømmermænd, men jeg tror mere det er alkoholen der er skyld i det. Paradoksalt nok er jeg sikker på mine tømmermænd ville være værre, hvis jeg ikke havde taget 2c-e.

undskyld det blev så langt :)

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..................

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Bergthora's beskrivelse passer også rigtigt godt på måden jeg havde det på, dog vil jeg mene at mit "trip" var mindre intenst. Det var først da jeg kom med en pige hjem og lå i hendes seng at jeg kunne mærke hvor påvirket jeg egentlig var.

Jeg begyndte at få en masse halluer, så dem lå jeg og hyggede mig meget fint med i ca 2 timer, imens jeg snakkede med pigen jeg var hjemme hos.

Jeg var hele tiden klar i hovedet og havde min logiske sans med mig, og det var på intet tidspunkt ubehageligt, eller det skulle da lige være fordi min næse var så stoppet at jeg på ingen måde kunne få den mindste smule luft ind den vej. Når jeg skulle synke fik jeg også et par gange nogle rigtig kraftige propper i ørerne.

Men det var en rigtig fed oplevelse, som jeg helt sikkert kunne finde på at gentage. Rigtigt vellykket :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]