Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 05:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Budha skrev:
jo og hvad er den fjerde måde når man ikke har købt en vægt ( endnu ) og ja jeg vil ikke eye bálle derfor spørger jeg til måder at ´dosere på jo !

Køb nu bare den vægt, når du vil lege med den slags. Hvis du ikke har råd, skulle du nok overveje at skippe narkoen lidt tid og dermed spare lidt op.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
et alternativ... og billigere end en vægt, ville være at opløse det i en nøjagtig opmålt væske.

Eks. kunne man opløse et gram 2c-b i 100ml væske (evt vodka?). Så ville det være rimeligt simpelt derefter et udmåle 1ml som så ville svare til præcist 10mg 2c-b (korrekt?)

Det ville udelukkende kræve en måde at måle væsken præcist op på. Evt ved hjælp af en 100ml eller 10ml sprøjte til opmåling af den væske der skal opløses i og en 2,5ml sprøjte til at opmåle 1ml med til dosering.

Den metode er vidst ret brugt, men selv bruger jeg nu en mg vægt med udslag på 1mg til at opmåle sådan noget. Den kan erhverves for små penge på nettet. Intet slår en vægt... Men vægten kan gå i stykker, være ustabil eller mangle batteri eller noget helt tredje og så er det altid godt at kende andre præcise metoder til at opmåle sit knark med.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Lige for at afklare halose, du er galt på den og det er fuldstænding åndsvagt at diskuterer men:

Budha skrev:
har i nogle gode råd til at lægge baner op på 10mg ud over at dele 1 gram i 10 også dele dem ud i 10 :D for så har man bare lige 100 baner og det forekommer mig lidt uoverskueligt og jeg har lagt det på hylden med at gå efter eye-ball da det MEGET hurtigt ender galt

Han gider ikke eyeball'e

leaf skrev:
Køb en vægt eller lav en opløsning i stedet for at eyeballe.

leaf foreslår at han køber en vægt eller laver en opløsning

Budha skrev:
ja det gider jeg jo heller ik :D

Det gider budha heller ikke. Altså han gider ikke eyeball'e og han gider heller ikke at købe en vægt eller at lave en opløsning!
altså halose, må du forstå betydningen af heller ikke, det betyder at hverken gider det første eller det andet. som er henholdsvis 'at eyeball'e' og 'at købe en vægt eller lave en opløsning.
Og derfor mener Budha ikke eyeball'e begge gangene, nej han nægter at gide nogle af tingene

så svarer Velvet

Velvet skrev:
Ehh så hold dig helt fra 2c-b..
Hvis man ikke GIDER at være omhyggelig med dosen ligesom du sjældent virker til at være, så drop tanken om at prøve.

Altså hvis Budha ikke gider købe en vægt eller lave en opløsning, hvilket han ikke ville, så må han droppe at tage 2c-b

Halose skrev:
Er sikker på at han mener at han ikke gider at eyeballe længere, da det er for uforsvarligt.

Budha skrev:
jeg har lagt det på hylden med at gå efter eye-ball

Og derfor er din kommentar forkert, da budha faktisk mente, at han ikke gad både 'at eyeball'e' og 'at købe en vægt eller lave en opløsning. Basta.

Halose skrev:
Øøh, prøv at læs det som at leaf skriver "... istedet for at eyeballe", hvorefter Budha svarer "ja det gider jeg jo heller ik".

Det havde han skrevet i den forrige post at han ikke gad, derfor "gider jeg jo heller ik".

mit svar er grundet din kedelige kommentar om, at skulle læse hvad leaf skriver, det har jeg nu gjort, prøv du at læse det igen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg er for pokker godt klar over at den kan tolkes på begge måder Scheiße Bæver, det kræver ikke nogen detektivuddannelse at regne ud. Kan du fatte at det også kunne være at han svarede "det gider jeg jo heller ikk", da der blev sagt at han ikke skulle eyeballe, da han havde skrevet det i hans forrige post?

Og jeg bad ikke Velvet om at læse det igen, jeg bad hende læse "det som at" = Læse det på en anden måde. Kan du heller ikke fatte det?

Medlem

fuck hvor er det der dumt at høre på..

en anden ting. hvad er jeres erfaringer med høje doser 2c-b? jeg tog selv 70 - 80 mg af HCL saltet for nyligt.. det var ret intenst men følte godt at jeg kunne klare mere.. hvad kan man overleve? hvad er den højeste dose i har taget? og hvad var jeres oplevelser?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
så drenge så er min vægt købt jeg gik ned i headshoppen og brugte mine sidste spare penge på en vægt :D så fik vi vidst det på plads, det er faltisk kanon fedt med sådan en så man 100% ved hvor meget man tripped på og hvor meget man så kan tage næste gang :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]