Lige for at afklare halose, du er galt på den og det er fuldstænding åndsvagt at diskuterer men:
Budha skrev:
har i nogle gode råd til at lægge baner op på 10mg ud over at dele 1 gram i 10 også dele dem ud i 10

for så har man bare lige 100 baner og det forekommer mig lidt uoverskueligt og jeg har lagt det på hylden med at gå efter eye-ball da det MEGET hurtigt ender galt
Han gider ikke eyeball'e
leaf skrev:
Køb en vægt eller lav en opløsning i stedet for at eyeballe.
leaf foreslår at han køber en vægt eller laver en opløsning
Budha skrev:
ja det gider jeg jo heller ik

Det gider budha
heller ikke. Altså han gider ikke eyeball'e og han gider
heller ikke at købe en vægt eller at lave en opløsning!
altså halose, må du forstå betydningen af
heller ikke, det betyder at hverken gider det første eller det andet. som er henholdsvis 'at eyeball'e' og 'at købe en vægt eller lave en opløsning.
Og derfor mener Budha ikke eyeball'e begge gangene, nej han nægter at gide
nogle af tingeneså svarer Velvet
Velvet skrev:
Ehh så hold dig helt fra 2c-b..
Hvis man ikke GIDER at være omhyggelig med dosen ligesom du sjældent virker til at være, så drop tanken om at prøve.
Altså hvis Budha ikke gider købe en vægt eller lave en opløsning, hvilket han ikke ville, så må han droppe at tage 2c-b
Halose skrev:
Er sikker på at han mener at han ikke gider at eyeballe længere, da det er for uforsvarligt.
Budha skrev:
jeg har lagt det på hylden med at gå efter eye-ball
Og derfor er din kommentar forkert, da budha faktisk mente, at han ikke gad både 'at eyeball'e' og 'at købe en vægt eller lave en opløsning. Basta.
Halose skrev:
Øøh, prøv at læs det som at leaf skriver "... istedet for at eyeballe", hvorefter Budha svarer "ja det gider jeg jo heller ik".
Det havde han skrevet i den forrige post at han ikke gad, derfor "gider jeg jo heller ik".
mit svar er grundet din kedelige kommentar om, at skulle læse hvad leaf skriver, det har jeg nu gjort, prøv
du at læse det igen!