Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia, jeg har i efterhånden mange år brugt denne side til at finde svar på mine mange spørgsmål ang rusen.
Og nu ser jeg mig nødsaget til faktisk at lave en tråd for en gangs skyld, er rimelig sikker på den er oprettet det rigtige sted, so here it goes!

Jeg skal senere i denne uge, sammen med en ven, give os i kast med vores første candy flip.
Vi er begge to rigtig erfarne med både psykedelika og mdma, og jeg har brugt lang tid på at finde info omkring timing og doser på nettet. Jeg er så nået frem til, at for at man skal få den bedste synergi mellem de to substanser, skal man starte med LSD'en, vente to timer, også tage en bombe med mdma.

Ud fra dette har jeg så planlagt at min ven og jeg starter med 3-400ug LSD i form at blotters. Gå en tur udenfor i en time eller to, for så at tage hjem til mig og hver indtage en bombe med 0.2g mdma i.

Jeg kunne så godt tænke mig at høre jeres mening om dosis og timing. Jeg er sikker på vi ingen problemer vil have med den valgte dosis LSD bare for sig selv, men vil det måske blive for intenst når vi smider MDMA ind i blandingen?

Mht. til forberedelse har jeg anskaffet mig diverse ting som kunne være grinern at fumle rundt med/se på bl.a sådan en her https://www.youtube.com/watch?v=Rcy3J5HzdO4 . der vil være en seng og en sofa til rådighed så vi har plads til at kunne flyde fuldstændig ud.
Men jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad i laver af forberedelser inden sådan en tur, kan jo være vi kan inspirere hinanden :D Glæder mig til at høre fra jer!
Mvh. en spændt psychonaut

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvorfor starte så højt? Første gang du prøver en ny blanding bør du starte lavt. I mine øjne er det helt vanvittige doser, I har gang i der. 100-150 µg LSD og 100 mg MDMA ville være mere passende, synes jeg.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Mr. Gone skrev:
.......med max 180 µg MDMA.

Det var ikk' møj' emma. :lol:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tænker enten i tager ALT for meget LSD! Eller også snyder jeres dealer jer noget så grusomt. 300-400 ug LSD er voldsomt meget. Jeg tog 140 ug sidste gang og kunne ikke kommunikere i 9-10 timer, det psykedeliske tapet overtog mit synsfelt hvert andet minut! Også med MDMA-forvirringens kærlighed oven i hatten + dobbelt dosis LSD, der tror jeg nok min kærlighed ville blive sendt til andre dimensioner.

Det er meget forskelligt, hvor meget man kan tåle af LSD. Jeg tager selv doser, der ligger omkring de 3-500µg, og der er jeg som regel i stand til, at holde en nogenlunde fornuftig samtale hele vejen igennem, selvom det kan gå lidt langsom tiltider:p Jeg har en ven, der plejer at tage det dobbelte af det jeg selv gør, indtilvidere uden problemer.

Men ja 400µg LSD + 200mg MDMA er vist lidt hardcore. Jeg har selv ikke prøvet det, men når jeg skal, vil jeg nok prøve at ramme ca 200-250µg LSD, og 160-180mg MDMA på tredje til fjerde time.

Pas på jer selv, og som de andre siger, er det bedre at starte lavt, end for højt.

Junior medlem

Jøsses, havde ikke ventet så mange svar, mange tak!
Jeg kan godt se hvad i mener mht. det måske er lige i overkanten, vi må nok hellere revurdere de valgte doser.
Umiddelbart synes jeg at de doser som Ø tripperen har sat ser fine ud!
Med det sagt, så er det når LSD er oppe i de doser det først bliver sjovt for mig, eksperimenterede rigtig meget med 25c-nbome(i store doser til sidst) inden jeg fandt ud af hvor jeg kunne få fat i den kære Lucy.
Ved godt det lyder lidt wack, men jeg har en eller anden forestilling om at de utallige trips jeg har haft med det lort, på en måde har forberedt mit sind på LSD, inden jeg fik fat i det!
I forhold til tankemylderet, nakkespændingerne, forvirringen og i det man ellers oplever på Nbome, føles LSD som "barnemad", ihvertfald for mig.
Og nu må i endelig ikke misforstå mig, fortæller ikke dette for at vise mig eller spille smart, prøver bare at forklare mit forhold til det, og hvorfor jeg til at starte med mente at det intet problem ville være at indtage de valgte doser (:
Synes ikke min kontakt snyder os, varerne har altid været gode, og det har været lsd hver gang, har prøvet nok Nbome til at kunne smage forskel (:

Er helt enig med, at minfuck, nakkespændinger og generel forvirring er noget voldsommere på Nbome end med LSD-25. Nbome er for mit vedkommende en dårlig og beskidt syre substanse, i forhold til LSD der opleves rent, seriøst og ægte. Dog har LSD formået at sende mig steder hen, jeg ikke vidste eksisterede, og hvor jeg ikke vidste vejen hjem igen. Sådan en ægte oplevelse har jeg ikke haft på Nbome, som har noget tegneserie look over sig. Nbome er en spøjs substanse, jeg ikke vurderer til at være særlig konstruktiv og troværdig.

Hvor mange LSD trip har du været på, og på hvad for nogle opgivne doser? Det er helt normalt, at mærkerne indeholder meget mindre aktivt LSD, end hvad de er opgivet til.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hey, mate.
LSD har jeg taget meget af, og også oppe i 400-500 mikrogram doser, og det var også der jeg syntes at LSD blev rigtig interessant. 100 mikrogram LSD + 200 mg MDMA topper helt klart de oplevelser. Det er ABSURD hvor meget synergi der er mellem de to stoffer. Det er som et psykedelisk stærkstrømskabel. Så jeg ville seriøst overveje at holde lidt igen med doserne.
- Det er egentlig god skik, hver gang man hopper ud i nye kombinationer lige at teste vandene før, fordi stofferne kan indvirke på hinanden på måder man ikke havde regnet med, og man kan blive blæst langt længere ud, end man forudså.

Så vil jeg i øvrigt råde dig til at vente til omkring 4-5 timer inde i syretrippet før du tager dit MDMA. Det kan være ret så ubehageligt, hvis man begynder at få emma comedown mens man stadig tripper balls. Det sendte mig ud i et af mine livs værste bad trips da det skete for mig.

Vh, hygge til dig og din kammerat og pas på hinanden

Junior medlem

Sjovt nok har Nbome sendt mig sådanne steder hen, og det var ikke fedt synes jeg, følte jeg var fanget i mit sind, og kunne ikke tænke en sammenhængende tanke.
Og det er præcis klarheden og ægtheden jeg elsker ved LSD! Føler slet ikke jeg har problemer med at holde en samtale kørene, tværtimod så kører det derudaf, der er et dejlig flow over det.

Vil skyde på at jeg er oppe på omkring de 10-15 lsd trips. Startede med blotters der var angivet til ca 125ug, og har siden arbejdet mig op af, og er endt på de ca 400-500ug. Har før fået blotters på de 225-250 og 275-300ug.
Nbome rodede jeg rundt med ca hver weekend i omkring et halvt års tid(dumt, det ved jeg godt, men havde lige opdaget det og var samtidig ung og uerfaren) hvor doserne nogle gange kom op på omkring 3000ug, det var først til sidst, efter at have oplevet nogle bad trips at jeg virkelig lagde det fra mig. Vil ikke sige jeg fortryder det, for det har givet mig en idé hvordan sådan nogle ting fungerer.

@Pladestjernen. Tak for svar, tror at der hvor skoen presser, er at jeg er bange for at MDMA'en kommer til at overskygge effekten af syren, og at det nok var derfor vi valgte de 400ug til at starte med. Og jeg har også taget comedown fra mdma med i beregningen, tanken var at vi skulle redosere nogle timer inde i rullet (:

Jamen så kender du vel dig selv, og ved hvad du har med at gøre. Ville bare pointere, at LSD sagtens kan sende dig steder hen, du ikke aner eksisterer, selvom du vurderer det til at være børnemad, i forhold til det pjat Nbome:)

Held og lykke med rejsen.

Junior medlem

Ja det vil jeg mene du har ret i, og kan sagtens se din pointe, har den dybeste respekt for substansen! (:
Jeg siger mange tak for svar!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Mr. Gone skrev:
Hector Salamanca skrev:
Jeg tænker enten i tager ALT for meget LSD! Eller også snyder jeres dealer jer noget så grusomt. 300-400 ug LSD er voldsomt meget. Jeg tog 140 ug sidste gang og kunne ikke kommunikere i 9-10 timer, det psykedeliske tapet overtog mit synsfelt hvert andet minut! Også med MDMA-forvirringens kærlighed oven i hatten + dobbelt dosis LSD, der tror jeg nok min kærlighed ville blive sendt til andre dimensioner.

Hector, røg du ikke også cannabis oveni de 140 µg? Det øger intensiteten af alle rusens aspekter ret så meget. Det sagt, så er jeg stadig enig i budskabet.

Jo jeg røg cannabis, men tror ikke det var mere end 10 sug under de første 7-8 timer. Derefter blev det lidt mere af gangen, endte nok med en kvart joint under, og det forlængede da helt klart trippet. Det har selvfølgelig også en indvirkning, at jeg ikke havde prøvet det før.

Det lader også til at trådstarteren har fanget budskabet, og det er jo det vigtigste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]