Hej Psychedelia, jeg har i efterhånden mange år brugt denne side til at finde svar på mine mange spørgsmål ang rusen.
Og nu ser jeg mig nødsaget til faktisk at lave en tråd for en gangs skyld, er rimelig sikker på den er oprettet det rigtige sted, so here it goes!
Jeg skal senere i denne uge, sammen med en ven, give os i kast med vores første candy flip.
Vi er begge to rigtig erfarne med både psykedelika og mdma, og jeg har brugt lang tid på at finde info omkring timing og doser på nettet. Jeg er så nået frem til, at for at man skal få den bedste synergi mellem de to substanser, skal man starte med LSD'en, vente to timer, også tage en bombe med mdma.
Ud fra dette har jeg så planlagt at min ven og jeg starter med 3-400ug LSD i form at blotters. Gå en tur udenfor i en time eller to, for så at tage hjem til mig og hver indtage en bombe med 0.2g mdma i.
Jeg kunne så godt tænke mig at høre jeres mening om dosis og timing. Jeg er sikker på vi ingen problemer vil have med den valgte dosis LSD bare for sig selv, men vil det måske blive for intenst når vi smider MDMA ind i blandingen?
Mht. til forberedelse har jeg anskaffet mig diverse ting som kunne være grinern at fumle rundt med/se på bl.a sådan en her
https://www.youtube.com/watch?v=Rcy3J5HzdO4 . der vil være en seng og en sofa til rådighed så vi har plads til at kunne flyde fuldstændig ud.
Men jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad i laver af forberedelser inden sådan en tur, kan jo være vi kan inspirere hinanden

Glæder mig til at høre fra jer!
Mvh. en spændt psychonaut