Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej folkens
Jeg starter lige ud med at sige, at jeg er altså ikke så god til det med at lave en ordenlig tråd, men det er Alligevel her, at der er flest effarende der kan give mig svar på min søgen :)
Jeg har læst de fleste tråde her inde angående de såkaldte kopi valium, så jeg har et par spørgsmål fordi i mit hovede hænger det ikke helt sammen?!
Altså diazepam de ganske almindelige valiumer vi har på markedet her hjemme er da vel i princippet det samme som manodiazo, som er den thailandske version af valium fordi at, jeg har læst mange der tvivler på hvilke shit de indtager, da de ikke rigtigt helt har researchet på det de køber, eller de ikke er helt sikker på deres kilder :)
Altså no hard Feelings, jeg bebrejder ingen for at vil forhøre sig om det er legit det de har, men det jeg egentligt bare vil frem til er, at jeg skulle skaffe nogle valler og jeg kunne med det samme se det ikke var almindelige roche diazepamer jeg plejer at købe. Så jeg undersøgte lidt på sagen, og fandt ud af, at jeg havde fået fat i manodiazo 10 mg, som skulle være den thailandske version af dem :peace:

Men er det egentligt ikke det samme, de indenholder jo diazepam som de skal?!
Så håber at lidt hjælp fra jer af, vil hjælpe mig med at forstå om jeg har forstået det rigtigt. fordi de virker som de skal. Jeg startede småt ud selvfølgelig og jeg ved det er manodiazo 10mg.
De er blå med delkarv, så feedback mig endelig. Det altid rart at få andre øjne på det :tnx:

Håber jeg er til at forstå og god aften derude. En dag bliver jeg vel nok pro nok til at ligge faste tråde op, da jeg elsker den side her :rocking:
Peace love and harmony
Best regards zapz

Medlem

Problemet med alle de her Valium piller der bliver produceret i Thailand, Sri Lanka og alle mulige suspekte lande er at du ikke aner hvad de indeholder. Nogle gange vil de indeholde diazepam, ja. Men du ved ikke om det er 2 mg eller 30 mg i en pille. Det kan varierer rigtigt meget, hvilket er set når folk har købt nogle og sendt dem til test forskellige steder. De kan også indeholde alt muligt andet potentielt farligt.

Så jeg vil holde mig fra dem.

I Danmark kan du ikke få diazepam piller på recept på over 5 mg. Alle farmaceutisk produceret diazepam i Danmark er på maks 5 mg og Roche sælge slet ikke diazepam i Danmark. Så hvis du bliver tilbudt Roche Valium i Danmark vil jeg passe rigtigt godt på, da det sandsynligvis er en kopi. Det er ikke penge nok i at smugle valium piller over grænsen til at det kan betale sig.

Pointen er, at de her billige valium sagtens kan indeholde diazepam. Du ved bare ikke hvor meget, og du ved ikke hvad de ellers indeholder og hvor sterile de er, da de helt sikkert er produceret under ekstremt dårlige forhold. Personligt holder jeg mig langt væk fra MSJ, Manodiazo og hvad de nu ellers hedder.

De farmaceutiske diazepam koster en lille smule mere end de billige kopier, men i det mindste ved du hvad du får.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
@nitrat

Da jeg føler mig doven idag og ikke selv orker at søge, må du meget gerne linke til de undersøgelser du nævner hvor at indholdet kan variere så meget, samt indholdet er potentielt farligt.
Altså noget mere håndfast end rygtebørsens seneste notat er ønsket herfra.

Medlem

Obama skrev:
@nitrat

Da jeg føler mig doven idag og ikke selv orker at søge, må du meget gerne linke til de undersøgelser du nævner hvor at indholdet kan variere så meget, samt indholdet er potentielt farligt.
Altså noget mere håndfast end rygtebørsens seneste notat er ønsket herfra.

Jeg skal forsøge at finde den til dig Obama. Det var en person fra et forum, der havde sendt nogle tabletter til et laboratorium for at få bekræftet at de rent faktisk indeholdte Diazepam, efter det store indtog med research chemicals ville det jo eksempelvis være langt billigere at producere dem med Diclazepam, hvilket de færreste ville kunne mærke en forskel på. De indeholdte Diazepam, men i svingende mængder. Giv mig lige lidt trid til at grave.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Lyder godt! :)

Medlem

Kan ikke lige forklare ligenu er lidt banket som i forstår :D
Vender tilbage!

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Genopliver lige her.

Noget nyt om disse MSJ?

De er virkelig i omløb pt, og umiddelbart smager de mest af sukker - dog med en lidt bitter smag. (Kender ikke selv den reele smag af diazepam, men jeg ved, at der er et individ herinde, som gør.) Selve pillen er dog flot, ensartet og ikke porøs ved eventuel opdeling.
De opløses nemt, sublingualt, men har sgu svært ved at vurdere, om de virker. Nu har jeg heller aldrig prøvet "de hurtige" benzoer (alprazolam, flunitrazepam osv.), så min sammenligning er vag.

Kom med jeres erfaringer. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]