Hej folkens
Jeg starter lige ud med at sige, at jeg er altså ikke så god til det med at lave en ordenlig tråd, men det er Alligevel her, at der er flest effarende der kan give mig svar på min søgen
Jeg har læst de fleste tråde her inde angående de såkaldte kopi valium, så jeg har et par spørgsmål fordi i mit hovede hænger det ikke helt sammen?!
Altså diazepam de ganske almindelige valiumer vi har på markedet her hjemme er da vel i princippet det samme som manodiazo, som er den thailandske version af valium fordi at, jeg har læst mange der tvivler på hvilke shit de indtager, da de ikke rigtigt helt har researchet på det de køber, eller de ikke er helt sikker på deres kilder
Altså no hard Feelings, jeg bebrejder ingen for at vil forhøre sig om det er legit det de har, men det jeg egentligt bare vil frem til er, at jeg skulle skaffe nogle valler og jeg kunne med det samme se det ikke var almindelige roche diazepamer jeg plejer at købe. Så jeg undersøgte lidt på sagen, og fandt ud af, at jeg havde fået fat i manodiazo 10 mg, som skulle være den thailandske version af dem
Men er det egentligt ikke det samme, de indenholder jo diazepam som de skal?!
Så håber at lidt hjælp fra jer af, vil hjælpe mig med at forstå om jeg har forstået det rigtigt. fordi de virker som de skal. Jeg startede småt ud selvfølgelig og jeg ved det er manodiazo 10mg.
De er blå med delkarv, så feedback mig endelig. Det altid rart at få andre øjne på det
Håber jeg er til at forstå og god aften derude. En dag bliver jeg vel nok pro nok til at ligge faste tråde op, da jeg elsker den side her
Peace love and harmony
Best regards zapz