Hejsa, jeg skal prøve ecstasy (MDMA) på fredag, 330 MG grønne dominos og skal dele det med en kammerat, hvilket vil sige en halv pille hver. Vi er begge to 16 år gammel og har røget en "del" hash og prøvet coke 2 gange. Men her kommer mit spørgsmål, Jeg vil ikke sige jeg er en meget paranoid person, men da jeg var mindre (10-12 år) havde jeg socialangst og turde ikke gå i skole eller lign. Jeg er også generelt en meget trist person når jeg er alene, eller det kan jeg være til tider og nu, hvor jeg skal prøve MDMA er jeg bange for det skal gå galt. Jeg vil spørge om hvad "risikoen" for et badtrip er, altså slem paranoia, angstanfald og lign. Burde jeg springe over? Burde jeg "go for it" og tage chance? Når jeg ryger hash får jeg rigtig rigtig slem badtrip og det kan ske ved bare en kvart 1 smøgs, jeg begynder at kaste op og ligge på jorden og have problemer med at trække vejret helt korrekt og alt sker dobbelt, kort sagt, jeg får det rigtig rigtigt dårligt af at ryge hash.
Vi skal på natklub efter jeg tager det og jeg har ikke tænkt mig at indtage alkohol, i værste fælde 2-3 øl og måske et par shots
Jeg har læst meget omkring det på nettet, men føler mere jeg kan få ordnelige svar af erfarene og videre
Mine spørgsmål "kort forklaret" er
1. Hvad er chancen for jeg badtripper og får ekstrem slem paranoia, hvor det ender ud i at blive farligt og føle jeg skal dø
2. Burde jeg springe over?
3. Hvad sker der (beskrevet) under et badtrip på MDMA
4. Hvis det går galt, hvordan vil jeg så havde det, det næste stykke tid (næste par døgn og fremad)
5. Jeg har prøvet at sniffe 3 baner coke på engang, med flake i, det gik meget godt og alt var fedt - Men jeg holder ik til en skid når det er ang Hash, weed, etc. - Hvad er chancen til jeg ikke kan holde til 165 MG MDMA (pillen bliver delt op, hele pillen er 330 MG grøn domino)
6. Hvordan kan jeg undgå et badtrip og hvad kan jeg gøre før og imens for at effekten er fed og ikke går helt galt
7. Kan man få paranoia badtrip under trippet uden at være en generelt paranoid person?
Håber jeg kan få hjælp! Hvis jeg skulle mangle at forklare eller give udtryk for noget, så sig gerne til i kommentarrene så jeg kan informere ang mere.
Mvh og god dag til jer alle!