DAVS! Jeg er så havnet i den fede situation, hvor klokken er halv 5 om morgnen en standart onsdag og har ikke lukket et øje. Jeg ligger ved siden af min snorkende efterskole roomie og har det da sjovt, men tror nu at søvn ville være passende. Jeg har en ven her ude på efterskolen, der har ADHD og tager nogle ritalinkapsler med 40 mg. Da jeg savnede et trip fra juleferien og havde hørt om at ritalin skulle gøre et eller andet, tænkte jeg og nogle venner at høre om vi kunne få nogle kapslerne, hvilet jo er fucking smart, når man ikke aner, hvad man tager. Det der sker er at jeg starter direkte ud med at tage 3 piller i streg (selvom det første gang) der går så noget tid, hvor der ikk sker en skid, så jeg tog lige en mere. Timerne gik og så virkede lortet jo. Da jeg kunne mærke at hjernet bankede hurtigt og jeg ikk kunne sove fandt jeg frem til at det nok ikke er det smarteste at tage på en hverdag. Lovede mig selv at jeg vil holde mig væk fra ammo i noget tid, men var alligevel dum nok til at tage hendes lillesøster.
Nu kommer jeg så til det punkt, hvor jeg spørge jer om, hvad fanden jeg kan gøre for at komme hurtigst muligt af med virkningen eller, hvor længe jeg skal stene ud i luften og vente. Tog de første piller ved en 21:30 tiden så de virker ihvertfald. (Er tilfældigvis blevet ramt af skrumpe pik ligesom med ammo. Går det væk om 24 timer fra indtagelsen af lortet eller er det hurigere væk)
På forhånd tak for hjælpen Mvh Den største kegle i dag...
|