Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

DAVS!
Jeg er så havnet i den fede situation, hvor klokken er halv 5 om morgnen en standart onsdag og har ikke lukket et øje. Jeg ligger ved siden af min snorkende efterskole roomie og har det da sjovt, men tror nu at søvn ville være passende. Jeg har en ven her ude på efterskolen, der har ADHD og tager nogle ritalinkapsler med 40 mg.
Da jeg savnede et trip fra juleferien og havde hørt om at ritalin skulle gøre et eller andet, tænkte jeg og nogle venner at høre om vi kunne få nogle kapslerne, hvilet jo er fucking smart, når man ikke aner, hvad man tager. Det der sker er at jeg starter direkte ud med at tage 3 piller i streg (selvom det første gang) der går så noget tid, hvor der ikk sker en skid, så jeg tog lige en mere. Timerne gik og så virkede lortet jo. Da jeg kunne mærke at hjernet bankede hurtigt og jeg ikk kunne sove fandt jeg frem til at det nok ikke er det smarteste at tage på en hverdag. Lovede mig selv at jeg vil holde mig væk fra ammo i noget tid, men var alligevel dum nok til at tage hendes lillesøster.

Nu kommer jeg så til det punkt, hvor jeg spørge jer om, hvad fanden jeg kan gøre for at komme hurtigst muligt af med virkningen eller, hvor længe jeg skal stene ud i luften og vente. Tog de første piller ved en 21:30 tiden så de virker ihvertfald.
(Er tilfældigvis blevet ramt af skrumpe pik ligesom med ammo. Går det væk om 24 timer fra indtagelsen af lortet eller er det hurigere væk)

På forhånd tak for hjælpen
Mvh Den største kegle i dag...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er nødt til at vente til det holder op af sig selv, og jeg vil gætte på at de kapsler var depotkapsler, ud fra styrken af dem. Så de kan godt tænkes at virke i 8 til 12 timer fra indtagelsen.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg vil så nødig lyde formynderisk, men det er fandeme for dumt, det der.
Uden at svinge en studenterhat, så kunne du måske godt regne ud, at du ikke ville få meget søvn, hvis du indtog en større dose ritalin kl 2130?

Tag dig sammen og pas din skole eller drop ud, knægt. Lad være med at spilde din egen og alle andres tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Håber du fik dig en lærestreg og fremover kun indtager rusmidler du ved hvad er. Desuden er det altså ikke skide smart at indtage rusmidler på din efterskole, det kan sagtens ende med at du bliver smidt ud. Rygter på efterskoler har det i hvert fald med at sive ud og før man ved af det ved lærerne hvad i har gang i.

Hvis du med ammo mener amfetamin, så synes jeg ikke man kan sige ritalin er amfetaminens lillesøster. Deres virkning er faktisk rimelig ens og det ene er ikke bedre end det andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]