Dansk Elg skrev:
Kjær skrev:
banditz skrev:
Kokain skuffede mig en del, jeg fik et kick men det var ikke som jeg havde regnet med og der skulle ret stor mængde til (0.5 g fra en hård blok over ca. 4 timer).
Udfra personlige erfaringer, vil jeg også mene, at kokain er overvurderet.
Det kan jeg også tilskrive mig, forstår slet ikke hvad det er ved det man giver så mange penge for!?

Fortrækker "fattigmands kokain", det der jo noget ved

Hold jeres kæft, coke er lækkert
Men ja det er for dyrt, men nok meget godt, ellers ville jeg sikkert tage alt for meget
Nytårsaften havde jeg tænkt mig at tage noget coke, men økonomien var ikke lige til det, og så må man jo undvære. Var til en helt alm. lille fest med masser af stive mennesker, og sprut var der nok af. En del hash og skunk kom også ned.
Omkring kl. 1:30 står mig og en ny ven ude i køkkenet og snakker lidt grow. Pludselig kigger han på mig og spø'r: "Skal vi ikke tage en streg coke?" ...og jule(nytårs)lysene kommer frem i mine øjne.
Han ligger en bunke ud og deler den op i to. Vi får hevet dem op, og rush, fuck det virkede godt. Bedre end nogensinde før. Var vel omkring dobbelt så meget som jeg plejer at tage i en streg, på en gang.
Vi glemte alt omkring os mens vi pulsede løs på en nothern light-joint i køkkenet, mens snakken gik. Skide hyggeligt for os, men resten af forsamlingen syntes det var lidt kedeligt at vi bare stod for os selv derude
Efter 1 time klinger virkningen lidt af og vi bevæger os ind i stuen igen. Fuldstændig bedøvet i kraniet, og med en oplevelse der slår amfetamin x10
Amfetamin får jeg ikke noget kick ud af, bliver frisk, for frisk synes jeg, og bryder mig ikke specielt om rusen alene. Sammen med indica/hash går det (never sativa, kan ikke mærkes)
Undervurderet er så meget sagt, ja du bliver ikke kastet ind i et andet univers eller får super-kræfter, men med den rigtige set&setting og noget godt coke, er det et super-drug imo
Bliver lige tilpas opstemthjmhb (sorry, kat på keyboardet)