Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen, jeg ved ikke helt om dette opslag er lagt ind det rigtige sted, ellers så bare lige skriv det :)

- Jeg tog MDMA for første gang for præcis 2 uger siden og jeg går og tænker over om jeg har fået et evighedstrip grundet at det meste af dagen kan jeg mærke følelser som da jeg var på MDMA, jeg føler bare alting er blødt og dejligt "ikke ligeså ekstremt som på MDMA, men alligevel nok til at det er mere end før trippet" Musik lyder også bare ekstremt bedere nu. Og så de sidste par aftner inklusiv i aften/nat har jeg ikke kunnet falde i søvn. Jeg snakkede med en af mine venner om det og han siger at det måske kunne være at min bevidsthed er åbnet mere op efter jeg har prøvet MDMA, ligesom en ny dør er åbnet i min hjerne så jeg nu høre musikken meget bedre og kan føle ting meget bedre. Jeg har jo også hørt at stoffer som LSD kan give evighedstrip, men kan MDMA også det? Måske stoffet bare ikke er ude af mit system endnu efter den uge? Det er også som om at jeg føler MDMA effekten meget mere hvis jeg får spist godt i løbet af dagen, jeg har bl.a. lige spist en masse mad og derved fået en masse næring i min krop og så synes jeg at jeg begynder at mærke MDMA effekten virkelig meget. Jeg er bare lidt nervøs for om jeg skal døje med det her resten af livet, jeg kunne da sagtens lære at leve med det, men jeg vil da hellere komme helt tilbage til normalen igen :)

Anyways, hvis i fik klaret jer igennem den lange tekst, så vil jeg sætte stor pris på jeres erfaringer tak :)

Dedikeret medlem

Det er almineligt at MDMA giver et lækkert afterglow, som man måske lige skal vænne sig til, men to uger er et af de længere, var det en god tur? :lol:

MDMA er psykedelisk ligesom LSD, eller svampe for den sags skyld, dog i mindre grad. Det burde være ude af dit system efter 2-5 dage, og er uden tvivl ude efter 2 uger.

Din ven lyder forøvrigt fornuftig. :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når jeg læser din beskrivelse er jeg ikke helt sikker på hvad problemet er... Måske lige ud over at du ikke har kunnet falde i søvn(men du må vel være faldet i søvn, eller har du klaret dig i 3 dage uden at sove?), så lyder det som om du har fået det bedre, eller er det mig der læser forkert? Og hvis nu jeg har ret, hvorfor vil du så tilbage til normalen?

Et stof som MDMA kan sagtens åbne dig for nogle ting som ikke bare bliver pakket væk med det samme. Det betyder formentlig at du har ændret dig af at opleve det du nu oplevede, hvilket er helt naturligt, og ikke nødvendigvis noget man bør stræbe efter at undgå. Der findes ikke noget der hedder "evighedstrip", men der findes stærke oplevelser som forandrer mennesker. Og stoffet er forlængst ude af kroppen, det kan du være sikker på.

Det kan selvfølgelig også "bare" være en efterglød der trækker lidt ud, det må tiden vise.

Junior medlem

Mange tak for jeres hurtige svar! :D
og ja trippet var fedt på trods af jeg valgte at gøre det alene, men jeg fik hørt en masse god trance musik, skrevet med folk og rullet rundt i min seng og mærket den bløde dyne hehe.

- Problemet ligger i at jeg selv vil bestemme hvornår jeg er høj på MDMA, og måske det bare er en virkelig lang afterglow, jeg spiser jo normalt ikke sygt meget og det er som om her de sidste par dage når jeg har spist virkelig meget at jeg bliver ekstra MDMA høj måske fordi den ekstra næring prøver at skubbe resterne af MDMA´en ud af kroppen? Men der er en del negative ting ved at jeg går og kan mærke MDMA´en hele tiden, bl.a. om aftnen/natten bliver jeg så frisk at det kan være svært at falde i søvn, og når jeg vågner føler jeg mig bare vildt underernæret, det er som om det måske har lavet mit stofskifte som, fordi jeg føler jeg spiser lidt mere for tiden men det føles som om jeg har tabt mig noget :/
Anyways jeg håber da det går over i løbet af de næste par uger hvis jeg fortsætter med at spise meget. For jeg ser meget frem til om 3½ måned at skulle tage MDMA med nogle venner igen men det er jo ikke så fedt hvis jeg har kunnet mærke MDMA følelsen lige siden :/

Junior medlem

Men jeg skrev nu herinde i håb om der var bare 1 person der havde prøvet nogenlunde det samme, kunne være rart ikke være alene i denne båd. Jeg har også søgt på udenlandske forums men jeg har intet kunne finde

Dedikeret medlem

Vi skriver jo netop fordi vi kender det. Mht. dit afterglow, så tror jeg grunden til at du mærker den mere når du har spist, er fordi du får mere energi. Og når du vågner og er sulten, så tror jeg det er fordi, som du beskriver, at du kommer op at køre om aftenen/natten. Det er sådan jeg tolker det hos mig selv, hvad tænker du om det?

Hvis du vil imødekomme problemet næste gang, så lad være at trip hjemme i sengen, så hjernen associere det med stoffet, så er der ikke så mange ting der kan give "flashbacks". Det lyder som om du har trippet i noget lignede et hverdags mindset, og det kan godt sætte sig lidt. :)

Kan godt høre at du ikke synes det er rart, og det kan jeg godt sætte mig ind i.

Edit: Præcisering

Junior medlem

Jamen jeg tror også det er som du siger fordi jeg kommer op og køre om aftenen/natten og når jeg vågner er jeg bare helt færdig! Føler jeg har tabt mig, er mega sulten og jeg bunder en halv liter vand på ingentid, lige som om at man vågner dagen efter en ordentlig druktur og bare er dehydreret og godt sulten. Men nu håber jeg da i løbet af de næste par uger at jeg får det normalt igen så jeg kan se frem til mit næste trip engang i Juli :)

Dedikeret medlem

Det lyder bare til at du kan mærke dig selv bedre, og som sagt, har skabt noget forbindelser i dig selv omkring det at ligge i sengen, det er helt normalt efter en psykedelisk tur. Lyt til din krop, spis og drik efter det, få noget frisk luft, evt. lidt motion, så skal du nok komme på toppen igen, og være klar på en tur om 3½ måned. :)

Junior medlem

Ja, jeg kan mærke mig selv MEGET mere end før, jeg har altid været meget selvbevidst og næsten spirituel omkring naturens indflydelse på det levende. Jeg er en 22 år gammel mand der går ture hver dag når vejret er til det og de ture kan sagten være 1½ time eller mere, og hver gang på turene "meditere" jeg ved at stå med lukkede øjne med solen i mit ansigt og så trække vejret langsomt igennem næse og mund på samme tid uden en eneste tanke i hovedet i 20-30 minutter. Så jeg er meget atypisk i forhold til mine venner der elsker at gå i byen og sidde inde hele dagen. Og det er ligefør efter dette trip at jeg er ved at være alt for connected med naturen! Jeg kan virkelig heller ikke beskrive hvor godt musik lyder for mig nu, det er virkelig fantastisk! Jeg er normalt meget asocial og vil ikke vise mig frem, men efter dette trip så når jeg høre musik i skolen kan jeg sagtens sidde og gynge med og næsten sidde helt euforisk over hvor godt det lyder, det lige før min hjerne får i orgasme specielt hvis jeg høre de rigtige Psytrance bl.a. Ace Ventura & Lish the light Astrix remix.

Nu siger du at det er en psychedelisk oplevelse, det tænkte jeg ikke at MDMA var :/

Dedikeret medlem

Det lyder da dejligt? Jeg er forøvrigt selv 22, og tog et MDMA trip for en uges tid siden, og mærker nogle af de samme effekter som dig, men jeg rider sgu bare bølgen. Hvad er det dit problem med det her er, udover ikke at kunne sove? Vi har jo konkluderet at det ikke er MDMA'en mere, men dig du kan mærke. :)

Junior medlem

Hvor pussigt :D
jeg bliver godt nok først 22 her den 18. April og jeg tog mit første MDMA trip for 2 uger siden :)

Problemet udover ikke at kunne sove nogle få nætter er at jeg føler mig meget underernæret og tror også jeg har tabt mig et par kilo. Og der om aftenen/natten når jeg mærker emma effekten så får jeg ekstremt svedige håndflader, der er ligefrem vand på min mobil hvis jeg har holdt den :P

Og så er det nok også det med at have "the bad with the ugly" altså hvis jeg mærker emma effekten hele tiden så er det jo ikke ligeså fedt når jeg skal prøve det igen. Det vil jo være dejligt at have cleanet kroppen fuldstændig for emma her om nogle uger så jeg har nogle måneder til at glæde mig til mit næste trip, det er jo lidt svært at glæde sig til sit næste trip når jeg ikke engang er kommet mig over mit første. Jeg har jo slet ikke travlt med emma´en jeg regner bare med at skulle på et MDMA trip et par gange om året og oftest hver 3-4 månede :)

Junior medlem

Og ja det er rigtig dejligt at meditere i naturen. Der findes intet bedre end bare mig alene i naturen på en god sommerdag, jeg kan være ude i naturen i timevis. Jeg mærker iøvrigt også alting meget mere end mine venner, hvilket de finder lidt sjovt bl.a. at når jeg spiser Avocado så kan jeg mærke hvordan min krop får næring og som om fedtet fra Avocadoen kommer op i hjernen og jeg drikker 3-4 liter vand om dagen fordi jeg synes min krop føles bedre.

"det var nok lidt off topic" men det er ligesom for at pointere at jeg er i forvejen meget connected med mig selv, naturen, luften og kærlighed til alt så det er lidt vildt at jeg lige er kommet et step længere op hvor jeg er nu efter mit emma trip

Dedikeret medlem

Citat:
Problemet udover ikke at kunne sove nogle få nætter er at jeg føler mig meget underernæret og tror også jeg har tabt mig et par kilo. Og der om aftenen/natten når jeg mærker emma effekten så får jeg ekstremt svedige håndflader, der er ligefrem vand på min mobil hvis jeg har holdt den
Så spis noget mere altså :lol: Det med håndfladerne kender jeg os. Tror det skyldes at man får en slags flashbacks. Okay, from scratch. Du har taget MDMA, og det har skabt nogle nye forbindelser i din hjerne, og når du så støder på dem i ædru tilstand, så kan man blive lidt overvældet, og føle mange af følelserne fra trippet igen. Det er helt normalt, sådan er det bare. Jeg har selv fået det sådan, at hvis noget virkelig vækker min nysgerrighed, så føles det som om jeg er på syre. Det er jeg glad for, og jeg håber ikke det går over.

Citat:
Og så er det nok også det med at have "the bad with the ugly" altså hvis jeg mærker emma effekten hele tiden så er det jo ikke ligeså fedt når jeg skal prøve det igen. Det vil jo være dejligt at have cleanet kroppen fuldstændig for emma her om nogle uger så jeg har nogle måneder til at glæde mig til mit næste trip, det er jo lidt svært at glæde sig til sit næste trip når jeg ikke engang er kommet mig over mit første. Jeg har jo slet ikke travlt med emma´en jeg regner bare med at skulle på et MDMA trip et par gange om året og oftest hver 3-4 månede
Kommer til at tænke på Obelix, han faldt i gryden som lille, og vrisser når han ikke må få, fordi han allerede har. Én ting af gangen, der er lang tid til om fire måneder, nyd da den fulde oplevelse, og tænk så på hvornår det skal være igen. Tror mange ville være glade for et så langt afterglow, som du har fået.

Citat:
Og ja det er rigtig dejligt at meditere i naturen. Der findes intet bedre end bare mig alene i naturen på en god sommerdag, jeg kan være ude i naturen i timevis. Jeg mærker iøvrigt også alting meget mere end mine venner, hvilket de finder lidt sjovt bl.a. at når jeg spiser Avocado så kan jeg mærke hvordan min krop får næring og som om fedtet fra Avocadoen kommer op i hjernen og jeg drikker 3-4 liter vand om dagen fordi jeg synes min krop føles bedre.
Det kender jeg også godt, jeg gør det dog ikke altid, men nogengange kan jeg også godt li' at sidde og være bevidst om at min krop optager de gode sager jeg har puttet i den (især vand), tror det er sundt. Bare rolig, du er ikke et misfoster. :gud:

Junior medlem

Skal jeg forsøge at gøre. Jeg har selv trænet meget før min rygskade så jeg ved en del om kost og hvad kroppen skal bruge :)

BTW: du sagde du havde været på dit første MDMA trip for en uges tid siden. Du må da være meget velkommen til at oprette en triprapport, den vil jeg i hvert fald godt læse, der er nemlig kun et par stykker med MDMA :)

Dedikeret medlem

Ja ve' du hva', det kan godt være jeg skulle få nosset mig sammen til det. Slå dig løs forresten: https://www.psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=43

Junior medlem

Mange tak! Det ser da vildt fedt ud emma all the way! :D

Dedikeret medlem

Der er noget, der hedder flashbacks. Det betyder, at oplevelsen spontant dukker op på et senere tidspunkt, hvor man ellers er stoffri. Men det sker som regel kun glimtvist. Jeg har aldrig hørt om flaskbacks, der er permanente.

For mig lyder det som om dit MDMA-trip har haft den effekt, at der er sket en permanent åbning af dit sind. Dette er ikke altid uproblematisk. Man har jo hørt om mennesker, der har fået en problematisk kundalini-rejsning ved at udføre kraftfulde yoga- eller meditationsøvelser. Det er gået lidt for hurtigt, og så opstår der komplikationer.

Måske kan du blive klogere på din situation ved at læse om kundalini-rejsninger. Men det kan også være, at dine søvn- og stofskiftevanskeligheder forsvinder af sig selv i løbet af nogle uger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det her har ikke noget med problematisk kundalinirejsning at gøre, er jeg temmelig sikker på. Kundalini er temmelig voldsomt, selv bare at læse om, så det vil jeg faktisk ikke anbefale at du gør på nuværende tidspunkt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
kundalini-rejsning???

Jeg har også svært ved at se sammenhængen imellem et MDMA afterglow, og en Kundalini rejsning.

Hvis man blander tingene sammen, bliver det endnu sværere at finde rundt på det psykologiske plan:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]