Citat:
Problemet udover ikke at kunne sove nogle få nætter er at jeg føler mig meget underernæret og tror også jeg har tabt mig et par kilo. Og der om aftenen/natten når jeg mærker emma effekten så får jeg ekstremt svedige håndflader, der er ligefrem vand på min mobil hvis jeg har holdt den
Så spis noget mere altså

Det med håndfladerne kender jeg os. Tror det skyldes at man får en slags flashbacks. Okay, from scratch. Du har taget MDMA, og det har skabt nogle nye forbindelser i din hjerne, og når du så støder på dem i ædru tilstand, så kan man blive lidt overvældet, og føle mange af følelserne fra trippet igen. Det er helt normalt, sådan er det bare. Jeg har selv fået det sådan, at hvis noget virkelig vækker min nysgerrighed, så føles det som om jeg er på syre. Det er jeg glad for, og jeg håber ikke det går over.
Citat:
Og så er det nok også det med at have "the bad with the ugly" altså hvis jeg mærker emma effekten hele tiden så er det jo ikke ligeså fedt når jeg skal prøve det igen. Det vil jo være dejligt at have cleanet kroppen fuldstændig for emma her om nogle uger så jeg har nogle måneder til at glæde mig til mit næste trip, det er jo lidt svært at glæde sig til sit næste trip når jeg ikke engang er kommet mig over mit første. Jeg har jo slet ikke travlt med emma´en jeg regner bare med at skulle på et MDMA trip et par gange om året og oftest hver 3-4 månede
Kommer til at tænke på Obelix, han faldt i gryden som lille, og vrisser når han ikke må få, fordi han allerede har. Én ting af gangen, der er lang tid til om fire måneder, nyd da den fulde oplevelse, og tænk så på hvornår det skal være igen. Tror mange ville være glade for et så langt afterglow, som du har fået.
Citat:
Og ja det er rigtig dejligt at meditere i naturen. Der findes intet bedre end bare mig alene i naturen på en god sommerdag, jeg kan være ude i naturen i timevis. Jeg mærker iøvrigt også alting meget mere end mine venner, hvilket de finder lidt sjovt bl.a. at når jeg spiser Avocado så kan jeg mærke hvordan min krop får næring og som om fedtet fra Avocadoen kommer op i hjernen og jeg drikker 3-4 liter vand om dagen fordi jeg synes min krop føles bedre.
Det kender jeg også godt, jeg gør det dog ikke altid, men nogengange kan jeg også godt li' at sidde og være bevidst om at min krop optager de gode sager jeg har puttet i den (især vand), tror det er sundt. Bare rolig, du er ikke et misfoster.