Ø Tripperen - du skal sgu ikke line op på pladsen og efter min mening ej heller toiletterne, medmindre der er tale om toiletskurvogne, hvor der er lukket helt af mellem båsene.
Der er som regel lang kø, og hvis folk er derinde for længe, kan man risikere at nogen i køen bliver mistænksomme og tilkalder en vagt. De bedste er helt klart de der store farvede enkelt-toiletter, der nærmest er indrettet som das med hul ned til tanken, som man kan se ned i (ulækkert, men fedest - du skal jo ikke skide

). De toilet-skure, hvor der er rigtige toiletter, er ofte ikke helt lukkede ved væggene i toppen, og så skal man sgu være stille, hvis man ikke vil vække opsigt.
Hvis du er "bange" for at tage noget med ind, vil jeg foreslå dig dels at hakke din coke til pulver (hvis ikke det er det i forvejen), putte det i en pølsemandspose (hvis ikke det er det i forvejen) og smide det i en dobbeltpose og under sålen i din sko.
Når du så skal have en streg på toilettet, så har du et kort sugerør med dig, holder din pose lidt på skrå, så der danner sig en lille mængde i den ene ende (i det tilfælde er det bedst med en pose, der er lidt større end de helt små pølsemandsposer, så der er plads til at dosere i posen).
Vupti. Jeg kan tage en streg på 20 sek fra jeg går ind til jeg går ud - effektivt. Jeg HADER at føle mig mistænkt (måske noia) hvis jeg er på lokum i 5-10 min., fordi jeg kæmper med at line op osv.
Men pas nu på - når der er tale om stærke sager. Jeg bruger en manøvre, hvor jeg doserer en lille bane på øjemål i posens ene ende/hjørne (ligger derefter i en lille bunke, forstås), og så stopper jeg for resten af colaen, så jeg ikke suger for meget og så det ikke render sammen med det doserede, ved at placere en finger i bunden af posen mellem den store mængde og den doserede.
Når du holder for posen i bunden for at sørge for at din dosering forbliver den samme, gør du det med et så fast greb, at du med samme finger kan løfte posen op til dit næsebor med sugerøret stukket ned i din dosering. En finger fra din ledige hånd bruger du så til at holde for dit ene næsebor, mens du suger din mængde med det andet.
Håber, det gav mening