Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 13:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Jeg skal til Tinderbox i næste uge, og da jeg har været så heldig, at få fat i noget helt rent Kokain, skal det afprøves på festivalen.

Jeg er dog lidt følsom overfor stimulanser, og mister ofte søvnen i lang tid. Da jeg i forvejen havde i tankerne at tage GBL og Ketamin med på festivalen, kom jeg til at tænke på, om det kunne være en god ide at drikke lidt GBL efter turen med Kokain, for at komme ned. Jeg har lige hurtigt været inde på erowid, hvor der er flere der siger godt for kombinationen, men har nogen af jer prøvet det, og kunne der opstå nogle problemer med det?
Jeg er indforstået med, at GBL ikke skal kombineres med alkohol, så det vil jeg holde mig fra.
Derudover er jeg også indforstået med, hvor vanedannende Kokain og GBL/GHB er, men da jeg normalt ikke roder med disse stoffer, skulle der ikke opstå nogle problemer det vedrørende.
Jeg har en erfaring på omkring 4-5 gange, med både Kokain og GBL/GHB hver for sig.

Sidst ville jeg gerne høre, hvor slemt det egentlig er, at drikke GBL i forhold til GHB? Ved jo, at det er et opløsningsmiddel. Sagen er den, at jeg har fået foræret lidt GBL, som jeg nu vil bruge på festivalen. Det er altså ikke noget, jeg har til vane :P

Takker på forhånd og fortsat god weekend derude 8)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Specielt hvis du bliver meget stimuleret, er der vel en vis risiko for, at du indtager GHB i en mængde der passer med din påvirkning af kokain - men at den så holder op med at virke, GHB'en tager over, og du har fået for meget.
Så kan du tage noget mere coke for at blive frisk - og så kan du ikke sove, så du har brug for mere GHB.. Kan du se mønstret? :D

Imo lyder det ikke super smart på festival, hvis du ikke kender kombinationen i forvejen.

Hvis du bliver meget stimuleret af kokain.. Så tag mindre doser.. Det gør det meget nemmere at falde i søvn ;)

Jo kan godt se mønstret. Men tænkte nu mere flere timer efter, at jeg har taget den sidste streg, hvis jeg stadig føler mig stimuleret.
Det skal nok siges, at jeg bor i kolonihave lige udenfor festivalen.

Jeg tager nok ikke meget kokain, der skal ikke meget til, før jeg føler mig påvirket:)

Medlem

Jeg vil også være bange for at stimulationen forårsaget af kokain, betyder at du får svært ved at bedømme, hvor meget GBL du skal tage. Effekten af GBL kan på grund af kokainen ikke mærkes på samme måde som normalt, hvorfor der er overhængende fare for, at du tager for meget.

Især fordi du vel rent faktisk ikke kender potensen af dit GBL? Har du nok til at du vil kunne tage noget forinden, og se hvor meget du skal tage, for at få en god afslappet følelse?

Jojo jeg har prøvet den GBL, som er i en flaske med en pipette på. Jeg har drukket en pipette som vidst nok er 2mL, kan det ikke passe? Det har givet en god afslappende effekt, uden at jeg er slået i gulvet. Jeg har også prøvet at drikke det dobbelte, men så er der ingen balance, og hukommelse er ikke tilstede. Jeg har vidst en lav tolerance overfor det. Og det har jeg også overfor stimulanser.

Planen: Jeg skal til en koncert torsdag, hvor jeg vil tage Kokain før koncerten starter, også rocke koncerten af på den måde. Det bliver sidste koncert torsdag, og derefter tager jeg nok hjem i kolonihaven. Hvis jeg stadig er pisse rastløs måske en 3-4 timer efter sidste streg, ville jeg drikke en maks to pipetter GBL for at komme ned, hvis det ellers er tilrådeligt.
Men hvis der skal meget mere GBL til, når man også er påvirket af Kokain, kan jeg godt se risikoen ved det. Jeg hader bare at gå rundt i timevis uden at få sovet, efter en lille dose stimulanser.
På den anden side, kan det godt være, at det slet ikke bliver nødvendigt. Jeg har aldrig før prøvet ren Kokain, og det kan selvfølgelig være, at rastløshed næsten ikke er tilstede, men tvivler stadig lidt på, om jeg kan få sovet.

Tak for svar begge to, men modtager også gerne flere vejledninger/erfaringer.

Stodder
Brugeravatar

Umiddelbart vil GBL være fint at falde i søvn på, specielt når du først tager det 3-4 timer efter den sidste streg.
Det er et ganske behageligt stof, men det skal virkelig behandles med respekt.

Standard engangspipetter er normalt 3 ml så hvis du tager to af dem får du 6 ml. Det er en meget stor dosis, hvis det er rent GBL du har.
Jeg har aldrig taget mere end 3 ml på én gang og det er en "falde i søvn-dosis".

Super. Ja det er behageligt nok, men det har et stort afhængigheds potentiale der gør, at man ikke bare kan drikke løst. Men det er nu heller ikke så spændende igen, efter en aften med det, bliver jeg træt af det. Lidt som med Alkohol, og de fleste andre narkotiske stoffer.
Tror nu at min pipette er på 2ml, det fik jeg også at vide, fra ham jeg fik det af.

Tak for svar leaf:)

Medlem

Nu siger du ren kokain, men går ud fra du mener at det er så rent, som det er muligt at skaffe i lille Danmark - altså nærmest direkte fra røven af en kurer i lufthavnen. (Misundelig). Men det betyder altså ikke, at det nødvendigvis er helt rent. Det er uhyre sjældent i DK at se noget over 70-80 procent, men thumps up, hvis du har fået en god kontakt :-D

Hvis det er så rent, som du siger, skal du selvfølgelig ikke have så meget, som hvis du havde fat i 20 procent gadekokain, men jeg er alligevel imponeret, hvis du kan tage en streg inden en koncert, og så køre på den i mange timer derefter uden at have nye streger med ind på pladsen.

Skamcuttet kokain giver lyst til en streg hver 15 min, synes jeg, men selv når jeg har haft fat i rigtig god kokain, har lysten til at redosere da været der efter en time højst. Det var bare lige en undren - GBL aner jeg intet som helst om :-D.

God fest, makker :-D

Du har en pointe der, muligvis jeg skal have noget med ind på pladsen. Men selv af det lorte Kokain jeg har prøvet, har jeg ikke haft lyst til mere før der er gået en time. Jeg er rigtig følsom overfor stimulanser, og det meste jeg før har indtaget over en aften af gade Kokain, har været omkring 200mg. Nu må vi se hvad der sker.
Men jeg kan godt forestille mig, det kan blive et problem, at line op af noget så potent inde på en festival plads, hvor det også skal gå hurtigt. Har i et fif?

Den er sgu god nok. Jeg har været heldig, og fået opsnuset noget Kokain der skal være over 90% i renhed. Og jeg ved det, fordi jeg kender ham, jeg har købt det fra og historien bag. Prisen er så også helt hul i hovedet, men det må man tage med:p

Medlem

Ø Tripperen - du skal sgu ikke line op på pladsen og efter min mening ej heller toiletterne, medmindre der er tale om toiletskurvogne, hvor der er lukket helt af mellem båsene.

Der er som regel lang kø, og hvis folk er derinde for længe, kan man risikere at nogen i køen bliver mistænksomme og tilkalder en vagt. De bedste er helt klart de der store farvede enkelt-toiletter, der nærmest er indrettet som das med hul ned til tanken, som man kan se ned i (ulækkert, men fedest - du skal jo ikke skide :-D). De toilet-skure, hvor der er rigtige toiletter, er ofte ikke helt lukkede ved væggene i toppen, og så skal man sgu være stille, hvis man ikke vil vække opsigt.

Hvis du er "bange" for at tage noget med ind, vil jeg foreslå dig dels at hakke din coke til pulver (hvis ikke det er det i forvejen), putte det i en pølsemandspose (hvis ikke det er det i forvejen) og smide det i en dobbeltpose og under sålen i din sko.

Når du så skal have en streg på toilettet, så har du et kort sugerør med dig, holder din pose lidt på skrå, så der danner sig en lille mængde i den ene ende (i det tilfælde er det bedst med en pose, der er lidt større end de helt små pølsemandsposer, så der er plads til at dosere i posen).

Vupti. Jeg kan tage en streg på 20 sek fra jeg går ind til jeg går ud - effektivt. Jeg HADER at føle mig mistænkt (måske noia) hvis jeg er på lokum i 5-10 min., fordi jeg kæmper med at line op osv.

Men pas nu på - når der er tale om stærke sager. Jeg bruger en manøvre, hvor jeg doserer en lille bane på øjemål i posens ene ende/hjørne (ligger derefter i en lille bunke, forstås), og så stopper jeg for resten af colaen, så jeg ikke suger for meget og så det ikke render sammen med det doserede, ved at placere en finger i bunden af posen mellem den store mængde og den doserede.

Når du holder for posen i bunden for at sørge for at din dosering forbliver den samme, gør du det med et så fast greb, at du med samme finger kan løfte posen op til dit næsebor med sugerøret stukket ned i din dosering. En finger fra din ledige hånd bruger du så til at holde for dit ene næsebor, mens du suger din mængde med det andet.

Håber, det gav mening :-D

Dedikeret medlem

Københavnerdrengen skrev:
Når du så skal have en streg på toilettet, så har du et kort sugerør med dig, holder din pose lidt på skrå, så der danner sig en lille mængde i den ene ende (i det tilfælde er det bedst med en pose, der er lidt større end de helt små pølsemandsposer, så der er plads til at dosere i posen).

Pas nu på hvis du laver den der, har en ven der var lidt for lystig og fik suget omkring et gram MDMA, og endte på sygehuset. Så hellere lave nogle forskellige poser med en god dose, eller køb nogle små glas du kan have i en vat smøg pakke måske. Kan simpelthen ikke huske hvad de hedder, men der er også de der glasbeholdere der kan indeholde en dose...

Medlem

Selvfølgelig skal man passe på - det siger jeg jo også :-D. Det kræver måske lidt erfaring. Jeg har aldrig haft uheld med det. Man skal bare suge rimelig forsigtigt og ikke gå helt amok i suget. Hvis man gør det forsigtigt, og ikke alt i bunken i enden af posen kom med op, så gentager man jo bare :-D.

Det er da altid at foretrække at tage en streg som normalt på en god overflade osv. Jeg synes bare ikke tiden er til det, og jeg får noia på, så jeg har det godt med at kunne gøre det på 15-20 sekunder uden at vække opsigt :-D

Medlem

Ellers er der nøgletricket, hvor man stikker en nøgle ned i posen, hvor det lægger sig i rillerne, og så suger man derfra. Jeg har bare aldrig turdet, fordi jeg frygter at tabe lortet eller noget går tabt, hvis det drysser af :-D

Ja det er rigtigt Fritzie. Jeg er også lidt urolig for at bare smide sugerøret ned i posen, nu når det er så potent. Men det fungerer sikkert fint nok med almindelig coke, og hvis man har erfaring. Jeg tænker, at jeg kan smide en bane i hver pose, også have to poser med, eller hvad jeg får brug for. Regner med at 50mg er rigeligt til hver bane, med den renhed. Måske lidt mindre.

Det er nok det bedste, og jeg takker for tippet fra jer begge to.

Nøgle tricket vil jeg også lige overveje:)

Medlem

Dem, der har uheld, tænker jeg er nogen, som bare doserer i posen og suger - UDEN at sætte en finger i mellem den store bunke og din egen dosering i hver sin ende af posen.
Når du holder en finger imellem, så kan du jo aldrig komme til at suge den store bunke med op, medmindre du suger megahårdt som ind i helvede. Vær forsigtig - det ryger sgu op i næsen uanset hvad. Derfor: Hellere en for lille bunke/bane end for stor, når du doserer. Så får du ikke taget for meget.

Det har du nok ret i. Men når jeg ikke er vandt til at fumle med pulver i næsen, tvivler jeg sgu lidt på mine egenskaber, på det område.

Tror bare det er mere sikkert, at dele det op med en dose pr pose. Det er jo svært at vurdere, når man er påvirket, og når det er så potent. Plus at jeg absolut ingen tolerance har, overfor Kokain.

Medlem

Ellers så hak din cola, så der ingen klumper er i overhovedet og hav så en af de der stål-kortholdere med i lommen. Så kan du hurtigt hælde en lille mængde fra posen ud på det og suge det op på 0 komma dut. Komedien kommer, når man skal til at dosere på toiletrulle-holder eller ulækkert toiletbræt. Det tager tid, og tid giver noia. Af samme årsag anbefaler jeg et lille sugerør med i stedet for at skulle rulle en seddel. Det tager også en krig.

Dedikeret medlem

@Københavnerdrengen Jeg var bare nødt til at sige det, fordi jeg kender en som det er gået galt for, og så ved jeg godt selv hvor meget fornuft der er sent på sådan en aften, og så er det vigtigt at have i baghovedet hvor lidt der skal til for at det går galt med den metode. Det kunne jo også være at andre med en mindre forsigtig tilgang end Ø tripperen læste det, og så synes jeg næsten ikke pas på kan siges for meget. :)

@Ø Tænkte det samme mht. potensen, 20mg er ikke ligemeget når det gælder den slags. (Ikke at jeg har prøvet den renhed, så jeg er da lidt misundelig :lol: )

Medlem

Jamen, Fritzie - jeg er helt enig. Jeg skrev jo netop også, at han med så stærke sager skulle være forsigtig. Jeg forsøgte bare at give et råd til, hvordan han kunne "drikke cola" på en let og hurtig måde, hvis han havde noia. Man skal være forsigtig - netop derfor tricket med fingeren, der deler den store bunke og ens egen dosering :-D.

Jeg oplever mange, der fx i byen altid skal ud og line op og det tager en krig og er risky. Derfor fandt jeg ret hurtigt ud af, at der var metoder til at gøre det superhurtigt.

Måske er det også fordi, jeg ikke koger totalt ud på cola. Jeg får det bare godt, snakker, er mindre fuld og alt er federe. Men jeg er ved mine fulde fem. Jeg tænker klart og ved, hvad jeg laver. Har aldrig forstået dem, der kan gå helt amok på cola, hvis ikke de har kombineret med andre stoffer. Jeg er helt i kontrol - har det bare fedt. Derfor formår jeg også altid at udføre min metode helt efter bogen - og jeg er MEGET forsigtig.

Men det bedste for vores ven - hvis han også vil tage GBL - er nok at finde en flade at line sin bane op på. Det kan også gøres hurtigt. Bare man har en sniffe-egnet flade med i lommen og man kke skal til at hakke sin cola når det er ude af posen og rulle seddel mv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Mht redosering af kokainen, kan jeg anbefale en alu blaster. De giver ca 30mg pr dose, og kan tages i en håndvending :)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]