Jeg vil mene at hvis har en tendens til at tænke meget eller blive (små)paranoid på hash, og man ryger inden peaket, kan LSD´en fortærke den utryghed eller angst som hashen har sat gang i en, med mange gange i styrke (har jeg selv erfaret).
Psytrance er rigtig fedt på syre, ligesom med alle andre stoffer (hvis man er til det). Infected Mushroom med albummet Classical Mushroom er som skabt til at skulle høres på LSD (det gik ihvertfald lige i næbet på mig).
Ellers er chillout og ambient rigtigt lækkert på comedown.
Personligt elskede jeg at trippe i en "psychedelisk" atmosfære. Knæklys (mange, evt i flere forskellige farver, til at ligge rundt omkring i rummet), uv og dekorationer som lyser op i det. Dette syntes jeg giver trippet en helt ny og bedre "karakter".
Sørg for guds skyld for at trippe et sted med varme. Er der ikke mulighed for at varme lokalet op, så ha rigeligt med tæpper man kan varme sig under (ha' tæpper uanset hvad) - det er RET ubehageligt at sidde i et trip og fryse.
Ellers har den allermest lækre og smagsfulde oplevelse jeg har prøvet på LSD, været på comedown om ud på morgenen, at spise frostkøbte morgenflutes, stadig helt varme fra ovnen, smurt med smør og nutella - Hvilken forrygende god fråder det var! Uhhmm!!