Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Snowboard briller!!! Siden jeg prøvede at have dem på på svampe engang har de næsten altid været trofast følge ved trips..

Det giver en helt speciel atmosfære, og det føles lidt som om at der kommer et lille skjold omkring en (det kan være ubehageligt at tage dem af igen!!), og samtidigt er der mange med orange/gult glas, som gør det hele lidt rarere hvis man er i skoven i gråvejr..

Ellers er en frisbee et hit, især hvis du kan finde en med lys i og spille med den om natten!!

jonglør bolde og foot bag leverer også god underholdning samtidig med at man skal koncentrere sig meget..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
DR-D skrev:
Citat:
Jeg har altid mine jonglør-bolde med mig når jeg tripper... Nogle gange mine poi's (uden ild i selvf.)

TØS! :D

Har man styr nok på det kan det altså være absolut fantastisk med ild i også :)

Jeg er kun lige begyndt :) Rammer hele tiden mig selv i nossen eller i hovedet...
Men ja, på et af mine første svampetrips var jeg til en fest hvor to hollandske tøser stod med hver deres poi med ild i..
Det er det smukkeste jeg nogensinde har set...

hulkamaniac skrev:
Ellers er en frisbee et hit, især hvis du kan finde en med lys i og spille med den om natten!!

Jeg har tre der er lavet af stof... Passer i enhver lomme, og det gør ikke nas at få dem i hovedet :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Man kan købe sådan nogle ufo-ting med fjernbetjening, som kan flyve...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Psyko skrev:
Nu bør det nok også tilføjes, at hash ofte kan forstærke et LSD-trip hvorimod det har en tendens til at tage toppen af et svampetrip.
Du kan således ikke bare overføre dine erfaringer fra et svampetrip til et LSD-trip.

Is that right? Interessant. Det forklarer jo en del. Jeg sku nemlig selv lige til at fraråde rygeren, fordi jeg netop synes det mudrer trippet og trækker én tilbage ned i hverdagen med al dens tvivl og forvirring. Men så kom jeg i tanke om mit første LSD trip hvor jeg røg et par joints undervejs og det var super fedt (røg også max meget den gang, så det havde nærmest været mystisk at lade være i så mange timer). Og selvom min kæreste og trippartner ikke røg var trippet stadigvæk meget fælles og totalt magisk. Fuck mand.
Nå men jeg troede sådan set bare man kunne regne med at det samme gælder for svampe som for frimærker, fordi jeg i øvrigt synes at virkningerne minder meget om hinanden. Hvor har du det fra, det med rygerens virkning på LSD og shrooms? Eller kan du uddybe lidt?

Titel:
Junior medlem

Jeg vil mene at hvis har en tendens til at tænke meget eller blive (små)paranoid på hash, og man ryger inden peaket, kan LSD´en fortærke den utryghed eller angst som hashen har sat gang i en, med mange gange i styrke (har jeg selv erfaret).

Psytrance er rigtig fedt på syre, ligesom med alle andre stoffer (hvis man er til det). Infected Mushroom med albummet Classical Mushroom er som skabt til at skulle høres på LSD (det gik ihvertfald lige i næbet på mig).
Ellers er chillout og ambient rigtigt lækkert på comedown.

Personligt elskede jeg at trippe i en "psychedelisk" atmosfære. Knæklys (mange, evt i flere forskellige farver, til at ligge rundt omkring i rummet), uv og dekorationer som lyser op i det. Dette syntes jeg giver trippet en helt ny og bedre "karakter".

Sørg for guds skyld for at trippe et sted med varme. Er der ikke mulighed for at varme lokalet op, så ha rigeligt med tæpper man kan varme sig under (ha' tæpper uanset hvad) - det er RET ubehageligt at sidde i et trip og fryse.

Ellers har den allermest lækre og smagsfulde oplevelse jeg har prøvet på LSD, været på comedown om ud på morgenen, at spise frostkøbte morgenflutes, stadig helt varme fra ovnen, smurt med smør og nutella - Hvilken forrygende god fråder det var! Uhhmm!! :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg synes at kaniner er et genialt trip dyr.

Efter en dejlig omgang MDMA synes jeg kaniner er klart min farvorit.

LSD, tjo har kun prøvet det 1 gang.. En masse A4 Ark og en masser tusser i forskellige farver. Sidde og tegne sine følser eller andet :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
hvad er en poi ?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Billede
Det der er poi..

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@lodden:

Du ER og bliver en dilettant.

SÅDAN poster man et billede :P

Billede

Senest rettet af Rapsej 09 maj 2006 19:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hmm... Nu siger Jespar på msn, at det billede jeg skulle have vist, ikke virker...Men jeg kan se det her? Warum doch?? Ich versteh nicht!!

Titel:
Dedikeret medlem

Det er godt at have spørgsmål med ved et LSD trip!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]