Jeg ved ikke, om du kan bruge det her til en skid, but here goes. Jeg synes heller ikke, at jeg er typen, som bliver afhængig. Jeg har røget, men stoppede har den ene dag til den anden, jeg røg hash i 1½ år, med næsten dagligt forbrug, trappede ned fra den ene dag til den anden, så kvalificerer heller ikke mig selv, som typen der bliver afhængig. Det blev jeg dog med amfetamin i en periode, og det startede ud med, at jeg var søvning om morgenen, når jeg skulle i skole. Jeg snittede i weekenederne normalt, men så blev det også til mandag morgen, så tirsdag morgen osv. You get the point.
Jeg kan godt se, hvorfor du bliver lidt irriteret over, at din tråd bliver hijacked og drejer hen på, hvorvidt du bliver afhængig eller ej, men siden psychedelia.dk er HR-baseret er det et must. Benzoer'er er kendt for deres snedige afhængighed, og netop derfor er der en del, som råder dig til at passe på.
Hvis du ønsker at stoppe dit hashforbrug kan jeg råde dig til, at motionere, som mange af de andre også anbfaler. Det kan sidst på aftenen give dig den samme, eller lignende, summen i kroppen, som du får ved hash efter en hård dag.
Det er svært at trappe ned med hash, og at stoppe helt med det, er endnu sværere.
Lykke til.
|