Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
kemal skrev:
T skrev:
Bare rolig drenger, jeg skal nok lade være med at blive afhængi, er ikke typen :P .- Så bare rolig, i behøves ikke være urolig for mig, i kan sove trygt ;)

Hvordan kan det så være du bruger valium imod din afhængighed af hash? Hvis du ikke er typen der bliver afhængig. (OBS: Der er ikke en speciel type der bliver afhængig.)

Bruger det heller ikke decideret imod min hash afhængighed, men bare til at få den chiller jeg har brug for i mit liv en gang i mellem (som så specielt er om søndagene.) TOPIC CLOSE! :)

btw. Så synes jeg sku man kan mærke dagen efter, og lidt dagen efter igen at man har været på valium, dejligt afslappende og chilleren på ;) .- Jeg går helt klart hen og bliver afhængig :P - ironi

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg bliver helt i tvivl. Hvad betyder det egentligt at være afhængig?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Trangen til at gøre det overskygger trangen til at lade være?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tamara9k skrev:
Trangen til at gøre det overskygger trangen til at lade være?

En noget løs definition - så ville man godt nok være afhængig af meget :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg ved ikke, om du kan bruge det her til en skid, but here goes.
Jeg synes heller ikke, at jeg er typen, som bliver afhængig. Jeg har røget, men stoppede har den ene dag til den anden, jeg røg hash i 1½ år, med næsten dagligt forbrug, trappede ned fra den ene dag til den anden, så kvalificerer heller ikke mig selv, som typen der bliver afhængig. Det blev jeg dog med amfetamin i en periode, og det startede ud med, at jeg var søvning om morgenen, når jeg skulle i skole. Jeg snittede i weekenederne normalt, men så blev det også til mandag morgen, så tirsdag morgen osv.
You get the point.

Jeg kan godt se, hvorfor du bliver lidt irriteret over, at din tråd bliver hijacked og drejer hen på, hvorvidt du bliver afhængig eller ej, men siden psychedelia.dk er HR-baseret er det et must. Benzoer'er er kendt for deres snedige afhængighed, og netop derfor er der en del, som råder dig til at passe på.

Hvis du ønsker at stoppe dit hashforbrug kan jeg råde dig til, at motionere, som mange af de andre også anbfaler. Det kan sidst på aftenen give dig den samme, eller lignende, summen i kroppen, som du får ved hash efter en hård dag.

Det er svært at trappe ned med hash, og at stoppe helt med det, er endnu sværere.

Lykke til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]