Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Phenibut
Medlem

FUCK PHENIBUT ER NICE!
Jeg tog 2.5 gram oralt opløst i vand kl 11:10, begyndte rigtigt at mærke det kl 13. Seriøst forbedred humor, al angst og nervøsitet forsvandt, jeg havde mere overskud og gik mere op i alt jeg læste og lavede. Det mærkedes mest som en blanding mellem 5 øl og 100 mg mdma, på sådan en spøjs måde.
Tog 600 mg mere på samme måde kl 17:10, mærkede det rigtigt kl 19, det var dog ikke så meget som jeg havde håbet på. Tog 2.1 gram mere (også oralt opløst i vand) kl 21:10, og nu er jeg ekstremt wasted, jeg skal virkelig arbejde for at holde mig vågen, det er som varm suppe i hjernen der lægger sig som en lun dyne henover min bevidsthed, jeg bekymrer mig ikke om noget som helst, alt er okay... :D
Der kommer lidt eufori en gang i mellem men det er ikke så meget. Jeg sidder dog også og ryger lidt wild dagga, og hvert bonghoved af dette giver mig nice eufori i 10-15 minutter. Jeg får ellers aldrig den følelse af bare wild dagga, der er helt sikkert en eller anden farmakologisk synergieffekt som jeg ikke kan forklare. Men wow hvor er jeg fucking væk på det lort, hvor er det herligt.. Jeg er ekstremt positivt overrasket :D

eeitdit: ookay woah tror ikke det var ehelt færdigt med ar t tramme mig da jeg skrev posted n tiligere, nu e er det faktisk fuxking svært at skrive ordentligt ,sd jeg er sreriøst ed at falde i søvbn men jeg er dkestremt euforisk :D:D et e er i det mindste noget fuckign nice ngoet det jeher , defintiely ikke spild af penge lololloll

Medlem

Snoezel skrev:
Bare af ren nysgerrighed - ville det kunne insufleres?

det ssvier soo m en odnd ninja der slår edig i bihulerne med en nunchako lavet af pigtråd. Ladd heleere værer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
DON´T DO DRUGS KIDS ! :lol:

Hvaa er du ved og OD på Phenibut eller hvad makker ? Det da godt du ik sidder på en trappe, for så var du nok rullet ned til døren, uden og vågne.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
:roll:

Junior medlem

jeg har ingen tidligere erfaringer med phenibut men jeg sidder og venter på effekten af 800mg af stadset i et glas vand indtaget 23:35, er allerede lidt buzzed fra ca 175ml vodka(37.5%) siden 19:40 og et par hits af en god 90'er røg.

Insane psychedelia user!

^Flot at du første gang du skal lege med stoffet, vælger at snuppe det oven i en vodkabrandert. God HR. ;)

Junior medlem

en BAC på 0.03% og en forventet 0.018% omkring 1½ time efter indtag af phenibut vil jeg knap kalde en brandert. ifølge erowid, bluelight og diverse google søgninger indikerer ikke at der skulle være nogen synergy eller dårlig reaktion med alkohol.
jeg har skrevet min dose og intagelsestidspunkt på min hånd og jeg har en vens nummer tastet på min telefon, så jeg har taget mig nogle forholdsregler.

jeg kan ikke mærke noget til phenibut'en endnu.

Medlem

Drugger skrev:
DON´T DO DRUGS KIDS ! :lol:

Hvaa er du ved og OD på Phenibut eller hvad makker ? Det da godt du ik sidder på en trappe, for så var du nok rullet ned til døren, uden og vågne.
LOL :D
Det skal lige siges at jeg endte med at gå i seng, sove den bedste søvn jeg længe har sovet, og vågne op stadig påvirket.
Jeg havde det fint bortset fra at morgenmaden ville op igen efter et partimer, da fik jeg det endnu bedre, og dagen endte med at se Pink Floyd Project spille en fantastisk koncert, stadig svagt påvirket af phenibuten :D
Alt i alt en god oplevelse!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej.

Jeg havde bestilt 2 bøtter Phenibut men havde glemt alt om dem da det var lang tid siden jeg havde bestilt dem. Jeg har så i dag modtaget et brev om at bøtterne er taget i tolden til yderlige undersøgelse.
Er Phenibut ulovligt i Danmark?
Havde bestilt 240 piller i alt..

Mvh. :)

EDIT: Havde bestilt 120 piller

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Senest rettet af Hypnos 15 apr 2011 13:25, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Sultan69 skrev:
Hej.

Jeg havde bestilt 2 bøtter Phenibut men havde glemt alt om dem da det var lang tid siden jeg havde bestilt dem. Jeg har så i dag modtaget et brev om at bøtterne er taget i tolden til yderlige undersøgelse.

Jeg tror det er lovligt.
Jeg kunne ikke finde phenibut (eller det's kemiske navn) på http://www.retsinformation.dk

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
lad os endelig få lidt mere opmærksomhed om dets legale status!

PS: hvem fanden køber deres narko som piller? penge ud af vinduet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Adhoc skrev:
Sultan69 skrev:
Hej.

Jeg tror det er lovligt.
Jeg kunne ikke finde phenibut (eller det's kemiske navn) på http://www.retsinformation.dk

Jeg håber at du har ret!
Lige umiddelbart kunne jeg heller ikke selv finde Phenibut på listen over euforiserende stoffer, og jeg håber at der er nogle der kan bekræfte det.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Det bliver nok frigivet fra tolden om max en måned.

Jeg bestilte for noget tid siden en pakke med en masse forskellige lovlige psykoaktive urter, det tog 38 dage inden jeg modtog pakken med et stort "FRIGIVET" klistermærke fra tolden :D
Hvis det virker lidt mistænkeligt så skal de åbenbart tjekke efter i hoved og røv inden de tør udlevere den til dig ;)

Mine 100 gram phenibut (i pulverform) kom fint over grænsen, men hva', det er vel derfor det kaldes stikprøver ^^
Er netop i come-up'et fra en halvstor dose. Niiice 8)

Junior medlem
Brugeravatar

Sorry for gravedigging, men er phenibut lovligt nu i DK?

Medlem

(slettet)

Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:14, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Tessalated skrev:
Cerebrum skrev:
Sorry for gravedigging, men er phenibut lovligt nu i DK?

Ja det er det. Og det bliver det også ved med at være, hvis der ikke er idioter som misbruger det så meget at myndighederne og medierne begynder at se det som et problem... Jeg tager et gram af gangen, der går gerne 2-3 timer før jeg kan mærke det.

Det er ikke et "drug" per se og skal ikke bruges sådan, for så har det nogen grimme konsekvenser. Og btw det er virkelig en dårlig ide at drikke alkohol sammen med, det smadre leveren og man får de syge tømmermænd.

Er du 110% sikker på det? Var egentlig af det indtryk, at det var ulovligt? Vil det sige, at det ryger videre til ens adresse uanset, om det havner i told?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]