FUCK PHENIBUT ER NICE!
Jeg tog 2.5 gram oralt opløst i vand kl 11:10, begyndte rigtigt at mærke det kl 13. Seriøst forbedred humor, al angst og nervøsitet forsvandt, jeg havde mere overskud og gik mere op i alt jeg læste og lavede. Det mærkedes mest som en blanding mellem 5 øl og 100 mg mdma, på sådan en spøjs måde.
Tog 600 mg mere på samme måde kl 17:10, mærkede det rigtigt kl 19, det var dog ikke så meget som jeg havde håbet på. Tog 2.1 gram mere (også oralt opløst i vand) kl 21:10, og nu er jeg ekstremt wasted, jeg skal virkelig arbejde for at holde mig vågen, det er som varm suppe i hjernen der lægger sig som en lun dyne henover min bevidsthed, jeg bekymrer mig ikke om noget som helst, alt er okay...

Der kommer lidt eufori en gang i mellem men det er ikke så meget. Jeg sidder dog også og ryger lidt wild dagga, og hvert bonghoved af dette giver mig nice eufori i 10-15 minutter. Jeg får ellers aldrig den følelse af bare wild dagga, der er helt sikkert en eller anden farmakologisk synergieffekt som jeg ikke kan forklare. Men wow hvor er jeg fucking væk på det lort, hvor er det herligt.. Jeg er ekstremt positivt overrasket

eeitdit: ookay woah tror ikke det var ehelt færdigt med ar t tramme mig da jeg skrev posted n tiligere, nu e er det faktisk fuxking svært at skrive ordentligt ,sd jeg er sreriøst ed at falde i søvbn men jeg er dkestremt euforisk

:D et e er i det mindste noget fuckign nice ngoet det jeher , defintiely ikke spild af penge lololloll