Åd syre første gang da jeg var 15 (muligvis LIGE fyldt 16) Og nu må nok indrømme at jeg havde et rigtig fedt trip uden nogen form for ubehag (udover jeg ikke kunne falde i søvn da jeg ville og der skete ikke andet end jeg satte mig op til comp'en igen).
Det var på et helt BackDrop mærke, og da jeg efter det har taget syre en del gange, vil jeg gætte på de lå på ca 170mcg (+/- 25mics, da jeg heller ikke er helt professor jo [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]).
Men alt i alt, vil jeg også sige vent. Jeg har før fået at vide at jeg er rimlig hardhead når det kommer til hallucinogener, så det kan være det var det der gjorde at jeg er blevet et bedre menneske istedet for en blæst grønsag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Det er sq ikke bare et for sjovt stof, mit sidste LSD trip var på ca 450mcg, og der var sq lige smæk nok på, kunne nok godt klare det nu større problemer (udover SERIØST lamhed), men når man lige pludselig finder ud man har taget en dråbe syre for meget, så løber tankerne. Skal lige siges at jeg ikke have badtrip, men trippede bare FUCKING GROFT! Vildeste hallu'er til dato.
Men held og lykke til dig, og husk for gudsskyld SET & SETTING, var selv i byen første gang på syre og vil tro det LET kan blive uoverskueligt hvis man som mig ikke bor i en lille by og kende 75% af alle der kommer forbi og hilser [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Gider ikke til at rette lortet, så stavefejl er gratis.
|