Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 14:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ Kenn_Aab jeg kunne ikke fjerne dit ban ?!?

spørg dex !

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
IM Addict der skriver, kan ikke komme på min konto...

Første gang jeg tog syre var på min 18 års føsda, og det var for tidligt!! Havde røget hash i et års tid og det var meningen jeg skulle prøve svampe den aften, men min kammerat tabte posen (5g) nede i byen!!! Og det eneste han kunne finde istedet var mærker... Mig og acidDreamer trippede i ca 20 timer og det kan IKKE sammenlignes med svampe! På nogen som helst måde!! Selvom det var fedt var det sgu også spooky til tider, var selv ved at ødelægge et livslangt venskab den aften!

Mit råd: VENT!!! Også selvom du syns du er åh så sej og har ædt svampe og kix i store mængder, jeg har også ædt massevis af svampe men syre er VILDT!
Det er ikke altid sjovt at stå og se sig i spejlet og ikke kunne genkende sig selv!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Åd syre første gang da jeg var 15 (muligvis LIGE fyldt 16) Og nu må nok indrømme at jeg havde et rigtig fedt trip uden nogen form for ubehag (udover jeg ikke kunne falde i søvn da jeg ville og der skete ikke andet end jeg satte mig op til comp'en igen).

Det var på et helt BackDrop mærke, og da jeg efter det har taget syre en del gange, vil jeg gætte på de lå på ca 170mcg (+/- 25mics, da jeg heller ikke er helt professor jo [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]).

Men alt i alt, vil jeg også sige vent.
Jeg har før fået at vide at jeg er rimlig hardhead når det kommer til hallucinogener, så det kan være det var det der gjorde at jeg er blevet et bedre menneske istedet for en blæst grønsag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er sq ikke bare et for sjovt stof, mit sidste LSD trip var på ca 450mcg, og der var sq lige smæk nok på, kunne nok godt klare det nu større problemer (udover SERIØST lamhed), men når man lige pludselig finder ud man har taget en dråbe syre for meget, så løber tankerne.
Skal lige siges at jeg ikke have badtrip, men trippede bare FUCKING GROFT!
Vildeste hallu'er til dato.

Men held og lykke til dig, og husk for gudsskyld SET & SETTING, var selv i byen første gang på syre og vil tro det LET kan blive uoverskueligt hvis man som mig ikke bor i en lille by og kende 75% af alle der kommer forbi og hilser [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Gider ikke til at rette lortet, så stavefejl er gratis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Doubledipped Jubilæums Hofmann.<HR></BLOCKQUOTE>

LOL!

In our memories
Brugeravatar

Billede

Dedikeret medlem

Dex hvor er det smukt du vil dele dine syre oplevelser med os [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Vi er simpelthen for stolte [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
Ej men du burde da skrive en triprapport om det... Jeg synes faktisk dem som handler om førstegangs oplevelser, som regel er bedre...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Man skal jo heller ikke kigge sig i spejlet? Det var vidst endda noget af det første jeg fik at vide, jeg burde undgå. Anyways.. tror jeg venter lidt, måske til jeg bliver 16.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]