Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 04:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Crime skrev:
alle folk har forskellige tolerancer, 150 mg mdma får jeg stort set ingen rus ud af, men 1 mærke på 150 ug er nok til at jeg tripper for hårdt i 10 timer, da jeg peakede første gang på 135 ug var jeg ude af stand til at kommunikere i en time, jeg fattede ingenting af de andres samtaler

Citat:
Et eksempel - hvis jeg er på Emma og politiet af den eller anden grund til snakke med mig, kan jeg sagtens spille fuldstændig ædru (når jeg vil) og så 2 minutter senere stå ude på dansegulvet helt væk i lys, musik osv.

når han siger at han kan agere normalt på mdma hvis det er nødvendigt så kan han heller ikke have været så langt væk, hvis man er helt væk er der ikke nogen off knap

det kan gå begge veje og måske er 1 lille dosis psykedeliske stoffer nok til at gøre ham mere væk og på en helt anden måde end det han har prøvet på en tilsvarende dosis mdma, det er ihvertfald tilfældet for mig og mange af dem jeg har trippet med

så når man ikke kender hans tolerancer og hvordan han reagere på begge ting synes jeg det en helt forkert overdrivelse

Så her har vi en helt modsat holdning. Du mener, at jeg bør starte med en lille dosis?

Min normale tilgang, hvis jeg eksempelvis skal prøve en RC benzo første gang, på trods af at der er rigeligt af research på pubmed, der siger ok for produktet, vil jeg altid starte med en meget lille test prøve.

Derfor jeg tænkte at starte med lige at tage en del af mærket. Men som sagt har jeg før spist flere mærker på en gang, men det var blandet med alkohol, kokain og hvad ved jeg. Jeg husker ikke en skid i 24 timer, andet end jeg havde det godt og så nogle få klip her og der, hvor jeg kan huske nogle ting vi har lavet. Men det er primært alkoholen, der har været skyld i det, hvorfor der intet grundlag er til en sammenligning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hvis du sidder i trygge omgivelser og har benzoer parat kan du nok godt springe ud i det med et helt mærke, men det er stadig dit første trip, og du har problemer med tankemylder, og hvis noget giver ukontrolleret og manisk tankemylder så er det svampe og lsd, hvis du starter stille ud så undgår du at brænde nalderne, man kan altid redosere eller vente til dagen efter

jeg startede min psykedeliske karrierer med at drikke 4 gram svampe, fik stukket en kop i hånden af en med høj tolerance og mange trips på bagen, han ga mig den og sagde her er ca 3 gram på øjemål, det bliver nok et mildt trip.. det endte så med at der var 4 gram og jeg fik et stærkt level 4 trip hvor jeg troede jeg skulle dø adskillige gange, jeg endte med at håndtere det og have et lækkert trip, men var på ingen måde forberedt på at det skulle blive så vildt

min første lsd tur fik jeg et 135 ug mærke og blev også fortalt at det var så mildt at vi nok ikke ville trippe på det, det endte med adskillige timer i et fuldstændig levende lokale hvor jeg ikke fattede en skid af mine omgivelser

så man skal ikke stole for meget på andres oplevelser, det kan hurtigt tage røven på en.. jeg kan også sluge flere stimulanser end de fleste andre uden at blive helt væk, men ville aldrig råde andre til at gøre det samme

Medlem

Geografisk sted: ???
Athlos skrev:
Citat:
God tankegang, psychedelia er pisse sjovt og der er intet galt i at tage det for sjov men det er bare vigtigt at have en bagtanke oveni når man tager det, da det er ligeså meget et værktøj som et euforiserende stof.

Vil dog sige du ikke burde starte med en "lille" dosis, for din egen skyld. Det er lidt spild, den dose der er lagt på et mærke (Set bort fra der selvfølgelig findes få idioter der putter hjernedøde mængder på et mærke) er minimums dosen for en standard oplevelse, har oplevet at tager man mindre får man ikke rigtigt andet ud af det end at man får det lidt underligt.

Start med et enkelt mærke, og så hav en joint og et par rivos klar just in case :)
Tvivler dog på du kan forvente et badtrip, mit indtryk er at man skal psykisk være lidt ustabil eller ude og skide før risikoen virkelig er der, eller også skal der ske noget tragisk imens man tripper. Bad trips er meget hyped imo.

Not trying to tell you what to do, taler bare af egen erfaring :)

Tak for endnu et godt indlæg. Det bliver hele mærket på en gang så. Hvad jeg tænker på nu er om du synes jeg skulle inkludere end omgang 2C-E samtidig? Vil det gøre trippet dejligere?

Jeg mener, hvis jeg tager tramadol og oxycontin og lige smider 750 mg lyrica oven i (som jeg ikke er vant til) så bliver euforien langt større. Eller vil LSD'en være nok grundet min nul-tolerence?

Har ikke prøvet at kombinerer syre og 2C-E, så kan ikke tale for det. Men kan forestille mig en interessant oplevelse.

Derimod, 1p-lsd + 2c-b = Vildeste visuals jeg nogensinde har oplevet.

Nu er jeg ikke den store fan af benzo/downers og vil generalt fraråde rekreationelt brug af dem personligt, men mit indtryk er at der ikke er den store kropslige eufori på syre, ikke som jeg vil betegne som desideret eufori ihvertfald så I dont know.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]