Crime skrev:
alle folk har forskellige tolerancer, 150 mg mdma får jeg stort set ingen rus ud af, men 1 mærke på 150 ug er nok til at jeg tripper for hårdt i 10 timer, da jeg peakede første gang på 135 ug var jeg ude af stand til at kommunikere i en time, jeg fattede ingenting af de andres samtaler
Citat:
Et eksempel - hvis jeg er på Emma og politiet af den eller anden grund til snakke med mig, kan jeg sagtens spille fuldstændig ædru (når jeg vil) og så 2 minutter senere stå ude på dansegulvet helt væk i lys, musik osv.
når han siger at han kan agere normalt på mdma hvis det er nødvendigt så kan han heller ikke have været så langt væk, hvis man er helt væk er der ikke nogen off knap
det kan gå begge veje og måske er 1 lille dosis psykedeliske stoffer nok til at gøre ham mere væk og på en helt anden måde end det han har prøvet på en tilsvarende dosis mdma, det er ihvertfald tilfældet for mig og mange af dem jeg har trippet med
så når man ikke kender hans tolerancer og hvordan han reagere på begge ting synes jeg det en helt forkert overdrivelse
Så her har vi en helt modsat holdning. Du mener, at jeg bør starte med en lille dosis?
Min normale tilgang, hvis jeg eksempelvis skal prøve en RC benzo første gang, på trods af at der er rigeligt af research på pubmed, der siger ok for produktet, vil jeg altid starte med en meget lille test prøve.
Derfor jeg tænkte at starte med lige at tage en del af mærket. Men som sagt har jeg før spist flere mærker på en gang, men det var blandet med alkohol, kokain og hvad ved jeg. Jeg husker ikke en skid i 24 timer, andet end jeg havde det godt og så nogle få klip her og der, hvor jeg kan huske nogle ting vi har lavet. Men det er primært alkoholen, der har været skyld i det, hvorfor der intet grundlag er til en sammenligning.