Gartnersvinet skrev:
Så er der LSA som jeg desværre aldrig har fået prøvet, så hvor meget det minder om LSD kan jeg ikke sige endnu. Er LSA værd at prøve hvis det er intet problem at skaffe LSD ? Er det besværet værd med ekstrakt og muligvis ubehag og maveproblemer eller minder det meget om hinanden ?.
LSA og LSD ligner meget hinanden, både kemisk og på virkningen. LSD er dog en del mere stimulerende "elektrisk" og meget "anstrengende" for hjernen imo.
LSA er mere svampet, totalt bedøvet følelse i kroppen og en barnlig facination af alting; bliver barn igen på LSA sammen med smukke smukke visuals som sagtens kan sammenlignes med LSD. Dog så er min erfaring at LSA er mindre visuelt ved samme level af mental påvirkning, mens det dog er muligt at opnå effekter der ligger på linje med LSD'ens.
Synsmæssigt ligger de ret tæt på hinanden, samme vandede "overflade" og morphen rundt, samme lysglimt og syrede flotte mønstre, dog synes jeg at LSD'en har lidt mere lysende farvede tråde over sig sammen med 3D strukturer som verden kan "flyde ned igennem", som ferrofluid belyst med alverdens farver og påvirket i højden, hvor LSA'en mere er 2d og som at se på overfladen af olie/vand blanding.
Ingen tvivl om at LSD er kraftigere, både i potens men også i virkning. Dog elsker jeg LSA'en for ovenstående glæde og en utrolig afslappethed i kroppen.
En ting er sikkert: Syre er dejligt, lige meget hvilken form det kommer i. God aften alle, tror snart den 3. dråbe virker

Smutter på Staden