Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
heaven skrev:
Så fik jeg mit første ordenlig trip på mexicanske svampe oh hold da op det er vildt kan slet ikke forklare det , jeg spiste 1 gram men næste gang skal jeg godt nok have flere 1 gram er ikke helt nok til mig , hvad er en god dosis for mexicanske svampe :peace:

Jeg vil nok mene 1½ -2g, men det er meget forskelligt fra person til person, for jeg får ikke rigtig noget ud af at spise 2g mexi

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Jeg er en gammel knejt :D jeg syntes ikke der var de vilde visuals på kun 1 gram som jeg spiste på en gang :peace: jeg var bare naturlig smuk

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
Jeg er en gammel knejt :D jeg syntes ikke der var de vilde visuals på kun 1 gram som jeg spiste på en gang :peace: jeg var bare naturlig smuk

Det der med visuals er altså også en svær størrelse IMO. Spiser du mest svampe pga. den visuelle side? For så tror jeg at jeg kan anbefale dig bedre alternative fremfor måske at overdosere på svampe i en jagt på "vilde visuals".

Hvis du vil opnå større visuel effekt på svampe kan du jo prøve et mindre kraftigt Cyanescens trip, eller måske semi-kraftigt alt efter erfaring og alder.

Dedikeret medlem

Tjaeh, det er nok forskelligt, fordi jeg har fået mine kraftigste visuals på cubensis, men der havde jeg også været vågen i et par dage + at jeg indtog 5g+. (det kan selvfølgelig på ingen måde anbefales). Hvoimod jeg på hawaiianere(Cyanescens) bare får et sygt bodyload, men ikke det store visuelle (1½ - 2g+)

Men der er masser af beretninger hvor folk bliver væltet af ½ - 1g hawaii (Cyanescens)

Det skal så lige siges at jeg har meget svært ved at få visuals. De kraftigste har jeg oplevet på ~ 200 mics lsd og 120 mg keta..

Chris.

Medlem
Brugeravatar

Sway skrev:
Tjaeh, det er nok forskelligt, fordi jeg har fået mine kraftigste visuals på cubensis, men der havde jeg også været vågen i et par dage + at jeg indtog 5g+. (det kan selvfølgelig på ingen måde anbefales). Hvoimod jeg på hawaiianere(Cyanescens) bare får et sygt bodyload, men ikke det store visuelle (1½ - 2g+)

Men der er masser af beretninger hvor folk bliver væltet af ½ - 1g hawaii (Cyanescens)

Det skal så lige siges at jeg har meget svært ved at få visuals. De kraftigste har jeg oplevet på ~ 200 mics lsd og 120 mg keta..

Chris.

Ikke for at lyde som en sur skid eller noget, men allerede der er der jo en forklaring på det. Søvnunderskud kan især gøre meget efter mine erfaringer. Og jeg tror næppe det ville anbefales ham da jeg formoder at han ikke er særligt gammel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Gartnersvinet skrev:
Så er der LSA som jeg desværre aldrig har fået prøvet, så hvor meget det minder om LSD kan jeg ikke sige endnu. Er LSA værd at prøve hvis det er intet problem at skaffe LSD ? Er det besværet værd med ekstrakt og muligvis ubehag og maveproblemer eller minder det meget om hinanden ?.

LSA og LSD ligner meget hinanden, både kemisk og på virkningen. LSD er dog en del mere stimulerende "elektrisk" og meget "anstrengende" for hjernen imo.
LSA er mere svampet, totalt bedøvet følelse i kroppen og en barnlig facination af alting; bliver barn igen på LSA sammen med smukke smukke visuals som sagtens kan sammenlignes med LSD. Dog så er min erfaring at LSA er mindre visuelt ved samme level af mental påvirkning, mens det dog er muligt at opnå effekter der ligger på linje med LSD'ens.
Synsmæssigt ligger de ret tæt på hinanden, samme vandede "overflade" og morphen rundt, samme lysglimt og syrede flotte mønstre, dog synes jeg at LSD'en har lidt mere lysende farvede tråde over sig sammen med 3D strukturer som verden kan "flyde ned igennem", som ferrofluid belyst med alverdens farver og påvirket i højden, hvor LSA'en mere er 2d og som at se på overfladen af olie/vand blanding.

Ingen tvivl om at LSD er kraftigere, både i potens men også i virkning. Dog elsker jeg LSA'en for ovenstående glæde og en utrolig afslappethed i kroppen.

En ting er sikkert: Syre er dejligt, lige meget hvilken form det kommer i. God aften alle, tror snart den 3. dråbe virker :) Smutter på Staden

Dedikeret medlem

GangsterMark skrev:
Ikke for at lyde som en sur skid eller noget, men allerede der er der jo en forklaring på det. Søvnunderskud kan især gøre meget efter mine erfaringer. Og jeg tror næppe det ville anbefales ham da jeg formoder at han ikke er særligt gammel.

Det er skam helt ok, men jeg leder ikke efter svar på noget. Skrev bare hvad jeg har oplevet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]