Citat:
LSD er et hallucinerende stof som ofte går ind og tager udgangspunkt i personens underbevidsthed eller undertrykte tanker og mere eller mindre visualiserer disse.
...skal du nok ikke ligefrem skrive. Det er ikke fakta. Det kan du regne ud, for hvordan skulle man vide, om det, man oplever på trip, er undertrykte tanker eller helt nye tanker? Jeg tilbragte en del tid under mit sidste syretrip med at fundere over de der orange telte, vejarbejdere og andet godtfolk bruger, men det tvivler jeg på, har noget med undertrykte tanker at gøre.
Så kan du skrive, at dine observationer
tyder på det, du skrev, eller noget lignende. Jeg synes dog, at du skal passe på med at være for kategorisk omkring LSD's virkning på psyken. Det er jo ikke ligesom fx morfin, hvor man uafhængigt af set og setting kan forudsige virkningen nogenlunde, mild eufori, afslappethed osv. Det mest sikre, man kan sige om LSD, er, at man bliver påvirket. Griner eller neder, hallu'er eller ingen hallu'er, guddommelig indsigt eller ligegyldighed, undertrykte tanker eller splinter nye ideer eller det hele. "You neva know, what yer gowna ge-at".
Vil jeg mene.
Du kan også lige checke erowid.org, hvis du ikke kender den.