Jeg foreslår vi samler alle store ketamin oplevelser i denne tråd.
Jeg er udemærket klar over hvor svært det reelt kan være at huske ret meget fra sit ketamin-trip, men kunne være fedt at høre om andre oplever noget af det samme som jeg selv har gjort.
Mine oplevelser har været mest ekstreme/guddommelige når jeg har skudt dem i låret/skulderen. Jeg har erfaret at dosen lige omkring 120-140 mg. er optimal til "SUPER-LAMNING", hvorimod alle doser derovre gør at jeg stort set intet husker, eller direkte falder i søvn (lidt spild af 240 mg. ketamin).
Første gang skød jeg 50 mg. i låret, og det var superbehageligt - Meget lidt motorik-lamning, men MEGET behagelig påvirkning, nærmest som mdma, uden den der blæste fornemmelse, som kan være en smule anstrengede.
Den gængste oplevelse af ketamin intramuskulært, for mig, har været at jeg inden for 10 sekunder følte mig en lille bitte smule påvirket, dette fortsætter i et par minutter - Herefter bliver jeg nærmest rykket ind i en skruetvinge, som bare næsten opløser mig og knuser mig fuldstændig, og tvinger mig til at ligge mig rigtigt ned i sengen. Det kan virke ret voldsomt, men jeg lærte heldigvis hurtigt at nyde "rejsen", uanset dets kraft. Hvad der herefter er svært at beskrive, og at anmærke kronologien i oplevelserne er næsten umulig. Men jeg kan bedst beskrive det på den måde, at jeg sætter mig i en af de der tivolivogne, som holder stille, men kan rystes fra side til side, samtidig med man ser på en skærm. Ret fed forlystelse iøvrigt. Jeg sidder nærmest i sådan en, men til forskel fra den, bliver jeg ikke fragtet fremad, men bagud - Jeg bliver suget baglæns igennem tunneler, ned i toiletter, igennem toiletrørene, og ender i en mystisk verden med mærkelige monstre der knokler, eller foran taj mahal hvor alt er meget lyst og flot og der er en indisk fyr der snakker til mig. Med andre ord, alt kan ske, og jeg har absolut ingen kontrol med det selv - Jeg er nødt til at lade mig flyde med, og iøvrigt tror jeg ikke jeg kan andet, pga. ketaminens kraftigt nedsættende virkning på motorikken.
Jeg bør måske nævne at alt dette foregår med åbne øjne, og at jeg helt bestemt "befinder" mig i en HELT OG ALDELES anden verden, end den til daglig, og at alt kan ske.
Al form for tale, er også næsten umulig i den halve time/45 minutter hvor virkningen er allerkraftigst. Havde nemlig overvejet at optage mig selv med diktafon, hvor jeg så ville fortælle alt hvad jeg oplevede mens det skete, men jeg tror ikke det kan lade sig gøre at få noget fornuftigt ud af konteksten

Nogen andre der vil dele deres oplevelse med ketamin, både IM/IV og insuffleret, eller eventuelt oralt?
Vh. JD