Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg foreslår vi samler alle store ketamin oplevelser i denne tråd.

Jeg er udemærket klar over hvor svært det reelt kan være at huske ret meget fra sit ketamin-trip, men kunne være fedt at høre om andre oplever noget af det samme som jeg selv har gjort.

Mine oplevelser har været mest ekstreme/guddommelige når jeg har skudt dem i låret/skulderen. Jeg har erfaret at dosen lige omkring 120-140 mg. er optimal til "SUPER-LAMNING", hvorimod alle doser derovre gør at jeg stort set intet husker, eller direkte falder i søvn (lidt spild af 240 mg. ketamin).
Første gang skød jeg 50 mg. i låret, og det var superbehageligt - Meget lidt motorik-lamning, men MEGET behagelig påvirkning, nærmest som mdma, uden den der blæste fornemmelse, som kan være en smule anstrengede.

Den gængste oplevelse af ketamin intramuskulært, for mig, har været at jeg inden for 10 sekunder følte mig en lille bitte smule påvirket, dette fortsætter i et par minutter - Herefter bliver jeg nærmest rykket ind i en skruetvinge, som bare næsten opløser mig og knuser mig fuldstændig, og tvinger mig til at ligge mig rigtigt ned i sengen. Det kan virke ret voldsomt, men jeg lærte heldigvis hurtigt at nyde "rejsen", uanset dets kraft. Hvad der herefter er svært at beskrive, og at anmærke kronologien i oplevelserne er næsten umulig. Men jeg kan bedst beskrive det på den måde, at jeg sætter mig i en af de der tivolivogne, som holder stille, men kan rystes fra side til side, samtidig med man ser på en skærm. Ret fed forlystelse iøvrigt. Jeg sidder nærmest i sådan en, men til forskel fra den, bliver jeg ikke fragtet fremad, men bagud - Jeg bliver suget baglæns igennem tunneler, ned i toiletter, igennem toiletrørene, og ender i en mystisk verden med mærkelige monstre der knokler, eller foran taj mahal hvor alt er meget lyst og flot og der er en indisk fyr der snakker til mig. Med andre ord, alt kan ske, og jeg har absolut ingen kontrol med det selv - Jeg er nødt til at lade mig flyde med, og iøvrigt tror jeg ikke jeg kan andet, pga. ketaminens kraftigt nedsættende virkning på motorikken.

Jeg bør måske nævne at alt dette foregår med åbne øjne, og at jeg helt bestemt "befinder" mig i en HELT OG ALDELES anden verden, end den til daglig, og at alt kan ske.

Al form for tale, er også næsten umulig i den halve time/45 minutter hvor virkningen er allerkraftigst. Havde nemlig overvejet at optage mig selv med diktafon, hvor jeg så ville fortælle alt hvad jeg oplevede mens det skete, men jeg tror ikke det kan lade sig gøre at få noget fornuftigt ud af konteksten :)

Nogen andre der vil dele deres oplevelse med ketamin, både IM/IV og insuffleret, eller eventuelt oralt?

Vh. JD

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg foreslår, at vi samler dem under triprapporterne... ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
noname: tror mere at johndeere tænker på disse ekstreme oplevelser man kan få på ketamin. Desuden er det nemmere at diskutere dem her, fremfor inde i de enkelte triprapporter hvor man kan skrive kommentarer :)

Til topic, det der med at blive suget baglæns kan jeg sagtens genkende, men jeg har ikke prøvet ligeså ekstreme oplevelser som dig. Har jo heller ikke skudt det endnu ;) - det må vi lige få arrangeret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det lyder som nogle vilde oplevelser du har.. Er ikke selv så erfaren med ketamin, men vil da med glæde dele oplevelserne når de kommer... Og det er planen at de snart gør det.. ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Noname@

Eftersom store dele af et ketamin-trip går tabt i hukommelsen, er det svært (for mig ihvertfald), at skrive en fyldestgørende trip-rapport, hvorimod jeg godt kan nedskrive/huske fragmenter af forskellige ture.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Johndeere: jeg kan helt klart genkænde til det du skriver! jeg har også oplevet de mest sindsyge ting på ketamin, også hvor det er ligsom en kæmpe rutshebane, hvor man bare køre rundt op og ned, forbi en masse forskællige ting, det meget svært at beskrive! og hvor jeg har ligget i min seng, og så bare fløjet længere og længere ind i vægen og sengen blev 1000 gange større! nogen gange ved man ikke helt om man har åbne eller lukkede øjne.. det må vel være k hole, og det er et rigtig "dybt" huld! men det er meget svært at huske helt precist hvad man oplever, har godt prøvet at forklare hvad jeg oplevede til en ven, samtidig med jeg var blæst, det var helt umuligt, det meget svært at sige noget, og helt umuligt at forklare noget! men det må være noget af det mest sindsyge jeg har oplevet, hvis man bare giver fuldstendig slip og bare flyder med, det kan ikke beskrives, det kan kun prøves..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Uhha Ketamin , helt klart det fedeste jeg har prøvet .
Har det desvære kun prøvet det en enkelt gang . En par kammerater og mig havde været på en 4 dages blæser tur(uden søvn) hvor vi b.l.a havde startet den første aften på mexicanske svampe som vi så havde nyt hele natten med fed , da svampe trippet hva ovre , hoppede vi over til kiks hvor vi spiste godt igennem ,plus der røg noget rent mdma og noget mere røg . da det hva gået hen og bliver eftermiddag gjorde vi os klar , så vi kunne komme til tramp senere på aftenen , der blev spist en masse kiks og suget en masse mdma og røget en masse fed :D . Da vi kom til formiddagen i vores morgenbrander hvor vi hva godt mærkelige da vi ikk havde sovet endnu . hehe . nå men en havde noget ketamin med , hvor vi hver især fik en god bane af det . vi sugede det , og ventede 5-10min og så kom det lige så stille i kort tid og pludselig blev du blæst på en rigtig dejlig måde . Kan huske hvor sjovt det hva at gå lidt rundt , eller i det hele taget stå op , kan huske jeg fik de blødeste gummiben og hvor dårlig ens balance blev , vi stod alle sammen og grinte og mored os over hvor sjovt det hva . Efter vi havde snakket og "delt" hinandens fortærlinger om hvor fedt vi havde det , satte vi os ned og slappede helt af og nyd trippet .

Når man lukkede øjnene kom man et helt andet sted hen , væk fra omverden . Ind i sit eget eventyr . ketaminen overtog ecstasy rusen selvom vi havde fået pænt meget . men fik nok ikk dets optimale virkning pga Ecstasy'n

Men skal HELT SIKKERT prøve ketamin uden andre former for stoffter inden (Måske en joint) :D Kunne godt tænke mig at prøve dets virkning uden andre stoffer er indblandet . Men ketamin kan varmt anbefaldes at prøve . Som sagt det ska prøves , for kan ikk beskrives .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]