Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
hey med jer...! jeg tænkte på om hvilke ting man kan gøre for at få en mere psykisk udfordrene oplevelse ud af dxm.. altså f.eks.på kex der plejer jeg at røre ved asfalten eller hvad man nu lige kan finde på...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Mærkeligt spørgsmål... Du vil gerne have en oplevelse ud af dxm hvor du render rundt og rører ved asfalt? Tror bare oplevelsen du søger hedder: Blæst. :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du kan prøve at supplere din DXM dosis med lidt skunk (helst sativa domineret) på peaket. Men gå stille frem. Tag et par sug og vent nogle minutter. Ellers kan det hurtigt blive for meget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
hey med jer...! jeg tænkte på om hvilke ting man kan gøre for at få en mere psykisk udfordrene oplevelse ud af dxm.. altså f.eks.på kex der plejer jeg at røre ved asfalten eller hvad man nu lige kan finde på...?

Sådanne oplevelser får jeg da uden at kombinere dextrometorphan med andre sager. ;)

Titel: blæst
jamen det jeg mener er at på kex.. med at røre ved ting og sådan er at jeg falder i i mere psykedelisk "hul" hvis du forstår... altså at udfolde sit trip til det yderste..altså hvis nogen af jer har nogle forslag uanset hvor fuckt up det måske lyder så bare skyd løs..

Titel: Re: blæst
Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
jamen det jeg mener er at på kex.. med at røre ved ting og sådan er at jeg falder i i mere psykedelisk "hul" hvis du forstår... altså at udfolde sit trip til det yderste..altså hvis nogen af jer har nogle forslag uanset hvor fuckt up det måske lyder så bare skyd løs..

Jeg kan ikk forstå hvor det er du vil hen.. Men måske du sku prøve nogen svampe eller noget 2c-b?

Titel: Re: blæst
Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
jamen det jeg mener er at på kex.. med at røre ved ting og sådan er at jeg falder i i mere psykedelisk "hul" hvis du forstår... altså at udfolde sit trip til det yderste..

Når jeg bliver ét med alle mine tanker, og min krop er i et helvede af kaos, forvirring og kvalme (af den værste slags), så får jeg da helt klart spændende øjeblikke, hvor jeg ryger ned i et hul, hvor ingen ord kan beskrive, hvad jeg oplever. Det vil jeg da kalde at trippe til periferien af tripland. ;)

Titel: bla
2c-x af nogen art har jeg desværre ikke adgang til da ingen jeg kender irl har hørt om stoffet... men det er fordi at jeg skal introducere min kammerat for dxm og vil gerne sørge for at det bliver et meget minde værdigt trip..hehe

Titel: Re: bla
Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
2c-x af nogen art har jeg desværre ikke adgang til da ingen jeg kender irl har hørt om stoffet... men det er fordi at jeg skal introducere min kammerat for dxm og vil gerne sørge for at det bliver et meget minde værdigt trip..hehe

Måske skulle du første teste om han var allergisk (: 7 % af befolkningen har et problem med at nedbryde DXM, og det skulle jo ikke gå hen og blive ubehageligt for ham.

Jeg vil stadig anbefale svampene men start lavt ud med dxm ellers.

Titel: okay..
det skal være dmx og ja vi tester ham og sådan bare rolig... men hvilke metoder kan man bruge for at udfolde ens trip... UDFOLDE..!

Titel: Re: okay..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
det skal være dmx og ja vi tester ham og sådan bare rolig... men hvilke metoder kan man bruge for at udfolde ens trip... UDFOLDE..!

Umiddelbart vil jeg også sige ryge en pind, men ellers kan du jo tage en forholdsvis høj dose dxm? Ikke at jeg anbefaler det men det kunne være en mulighed.

En anden ting er lattergas patroner, kunne forestille mig det havde en rigtig god effekt :)

Titel: lattergas..
i hvilke forretninger er det at man kan finde de lattergas patroner...?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Hvordan har du tænkt dig at "teste" ham som du kalder det? Du lyder ikke til at have helt styr på det så vil bare lige være sikker før din ven kommer galt afsted. Mener det ikke som et angreb på dig skal bare lige være sikker :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
i hvilke forretninger er det at man kan finde de lattergas patroner...?

Isenkræmmer men du får også brug for en siphon (til at indtage gassen med) som koster omkring 400-500 kr. Det kan meget bedre betale sig at bestille over nettet IMO. N2O (lattergas) skal tages på peaket BTW

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yep som sagt ska du bruge en siphon og så vil jeg skyde på Imerco, kop & kande, bahne og andre isenkræmmere forhandler patronerne. De koster ca. 5-6 kr stykket, ret mig hvis jeg tager fejl.

Titel: bla
jamen ved at give ham en pille eller to for at se om der er nogen form for allergisk reaktion for han skal jo ikke komme galt afsted self..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
De koster ca. 5-6 kr stykket, ret mig hvis jeg tager fejl

Det nok desværre liige lidt i underkanten mener prisen er omkring 80 kr for 10 stk. Men er ikke sikker... 8)

Titel: hehe..
spørger måske lidt dumt nu men hvad er en siphon... og hvordan får man fat på sådan en..

Titel: Re: hehe..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
spørger måske lidt dumt nu men hvad er en siphon... og hvordan får man fat på sådan en..

Husk at søge.. Det gør livet meget nemmere for dig og ligeså for os andre :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
jamen ved at give ham en pille eller to for at se om der er nogen form for allergisk reaktion for han skal jo ikke komme galt afsted self..

Godt nok. Men det skal (IMO) ikke gøres samme dag som trippet skal finde sted. Der er ikke meget ved det hvis han får feks 2 stk (60mg) for derefter at spise 10 mere lidt efter for så at finde ud af han har et svækket CYP2D6 enzym.

Har du desuden læst DXM wikien?

http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/DXM

Ellers kan den varmt anbefales!

Senest rettet af Farmand 26 feb 2007 13:48, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]