Xtreme skrev:
Har fået fingrene i nogle OxyContin depottabletter, 10 og 20mg's fra norpharma.
Har søgt lidt på nettet men har ikke kunne finde noget om doser osv.
Så hvis der er nogle der kender noget til dette produkt og kan give en kort beskrivelse af hvor meget man skal tage, virkning osv.
Har ved samme lejlighed fået noget morfin, det er fra pfizer og er i nogle små "pakker" med pulver, 100mg.
Fik at vide det indeholdte et stof der gjorde det umuligt at overdosere da man ville brække sig hvis man fik for meget i kroppen af dette..
Kan læse på pakken at det indeholder 1.7g xylitol, kan det evt være dette der er det omtalte stof? Hvis det er tilfældet, for meget skal der så til for man brækker sig?
Vil også gerne vide noget om hvilke doser det skal tages i.
Fortsat god dag/aften/whatever

Nu kan jeg ikke lige lure om du vil have terapeutiske doser, eller bare skal have en rar fornemmelse. Hvis det første er tilfældet er
http://www.medicin.dk et godt sted at søge (der er postet nogle links ovenstående, men jeg kan i hvert fald ikke få dem til at fungere). Så trykker du oxycontin og ser under doseringsforslag. Ved smertebehandling skal de doseres hver 12. time (stoffet afgives over 12 timer) og jeg vil tro du skal have 20 mg, hvis du bare er en nogenlunde stor fyr og du ikke er vandt til at tage opioder. Det virker omtrent som almindelig morfin. Umiddelbart har jeg altid syntes det er pisseklamt at sniffe knuste tabletter (især depottabletter), da de indeholder en masse lort, der ikke er vandopløseligt og derfor vil komme til at hænge i næsen i på dig, men suit yourself... Men hvis de skal bruges på den måde er det vel den eneste vej frem, hvis ikke du skal ud i noget kemisk isolering af det aktive stof.
Jeg kender ikke det morfinprodukt du snakker om, men det er i hvert fald ikke xylitol der får dig til at brække dig. Xylitol er en art "kunstig sukker" (forekommer i naturen, men er ikke sukker) som man tilsætter som sødestof/fyldstof. Jeg vil foreslå dig at søge på "indholdstof + vomit" på Google

Alternativt kan du skrive hjælpestofferne op her, så kan jeg fortælle dig hvilket et det er, hvis det altså passer det ham fyren sagde. Det eneste stof jeg kan komme i tanke om i den dur er ipecacuanha, men det er vist ikke for tøsedrenge, så jeg tvivler på de kommer det i. Desuden er dosering af morfin meget individuel, så en overdosering for dig kan nemt være daglig dosis for en virkelig hardcore patient. Derfor lyder det mystisk at skulle putte emetika i. Med hensyn til dosering synes jeg du skal prøve dig frem. Start i det små (20-30 mg) og arbejd dig op til du har den effekt du ønsker. medicin.dk anbefalder dosering hver 4. time. Med hensyn til euforiserende doser af morfin kender jeg ikke meget til det...