Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: København
Efter en lang nat med en masse fest og AMT fik jeg søndag morgen stoppet Ketamine i næsen for første gang, og jeg kan kun sige at det stof som det kommer tættest på er Heroin.. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Såååhhh... overvej det lige en gang til hvis du har planer om at prøve det!

Junior medlem

Hummmm.. selv om jeg havde indtaget 40mg AMT overtog ketaminen totalt i ca en time og der efter kunne man mærke AMT'en igen

[ 30 April 2002: Besked ændret af: relapze [Pitch Daddy] ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja, Jeg har hørt mange gode ting om Ketamin.
Desvære har jeg ikke selv haft mulighed for at prøve det, men jeg har prøvet Heroin, og det er fanme nice, så det ser Jeg frem til at prøve. Har hørt at i stører doser, sq det give "out of body experience" [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
hmm, er på vej ud i et sidespor nu på vej mod "Psykedelisk filosofi"
anyway im out, im too high to be able to fit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minder om Heroin?Ketamin?
Har du prøvet Heroin? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Ketamin/Ketalar er et bedøvelsesmiddel til mennesker og dyr.Hero dero er et af de mest euforiserende Opiater known to man!
Men det er da et meget sjovt stof.
Hvis du prøver at injicere det i en muskel(..)virker det 30 sekunder efter.I en muskel!!Næsten alle andre stoffer skal bruge 5-15 min.for at få virkning.
Men du må sq ikke sammenligne de 2.De har meget lidt med hinanden at gøre virkningsmæssigt skulle jeg hilse og sige. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[ 30 April 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
relapze> Jeg har ikke prøvet heroin, og kommer sandsynligvis heller ikke til det, men ketamin minder i hvert fald ikke om nogen af de (få) opiater jeg har eksperimenteret med. Man bliver bedøvet og immobiliseret, men synes du mentalt at det minder om heroin over hovedet?
@Gonzo> På 30 sekunder??? Gheezuz... Er du sikker på at det ikke er hvis man ved et uheld rammer en vene? 30 sekunder IM er edderrøveme hurtigt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yup,og jeg er ikke en gang sikker på at det var 30 sekunder.En af mine venner skulle have lagt et clavia drop,så han fik lidt Ketalar IM.Han nåede ikke engang at tælle til 10,som de jo er så glade for at bede en om(eller baglæns).Så det må have en eller anden speciel måde,hvorpå det går ind i organismen.
Vi er helt enige.Jeg troede sq heller ikke på det første gang jeg hørte det. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Undertegnede var med til at sniffe Ketamin sammen med Relapze... og på trods af at jeg har meget lidt erindring om selve Ketamin-stadiet, så kan jeg kun gi' ham ret i at det har noget skummelt heroin-agtigt over sig...

Lige lidt for behageligt efter min smag, på trods af at jeg stort set ikke kan huske hvordan det var.

In our memories

Hmm.. Heroin og Ketamin... det er ikke to sider af samme sag... men kender man til opiaters virkning vil man kunne genkende dele af disse i Ketamin...

I det hele taget minder Ketamins virkning om mange forskellige stoffers virkning på een gang... og så lige et ejendommeligt twist, som er Ketamins helt eget.

Indtager man det i de rigtige doser, er det ikke ligefrem afslappende... man får meget hurtigt et psykedelisk peak, samtidig med at man bliver meget rundtosset og mister balancen og eens ord og tale bliver meget forstyrret...

.. er man sammen med andre og tager samme mængder kan man få meget specielle oplevelser sammen... helt sikkert værd at eksperimentere med hvis man kan lide psykedelika... men jeg ville advare om at tage det til en fest, hvor man gerne vil se smart ud, fordi man mister fuldstændig motorikken.

... det er et dissociativt stof, som får sindet til at blive adskilt fra kroppen... det er en meget stærk fornemmelse... derfor kan det måske minde om heroin... man bliver let bedøvet...

... jeg synes Ketamin er godt til mange ting... men man skal godt nok være glad for at beruset for at synes om det... og man skal altid advare folk som ikke har prøvet det før, men gerne vil, at det altså ikke er coke...

... og jeg vil hellere give en for lille streg, end en for stor... og ikke fordi jeg er nærig, men for at være sød mod modtageren... fordi det -er- kraftigt!

Men super-fedt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Velkommen til, mit første indtryk er umiddelbart at dig vil vi få meget glæde af, du virker til at vide hvad du taler om, og skriver posts på en måde så man kan forstå dem (no offence anybody).
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Senest rettet af Dr. Phibes 31 jul 2005 17:35, rettet i alt 1 gang.

In our memories

[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] & [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Ketamin er vildt vanedannende - henad fx. heroin el. crack/base. Et godt tip til dit K-trip er; en stor pose cola on the side!

Junior medlem

Geografisk sted: Roskilde
Ketamin kan vel bedst sammenlignes med en omgang DXM...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Post slettet!

- Who gives a flying fuck!

Lad være med at genåbne så gamle tråde! - Din moderator

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tillykke, var det virkelig værd at genåbne en 5 år gammel tråd for det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]