Hmm.. Heroin og Ketamin... det er ikke to sider af samme sag... men kender man til opiaters virkning vil man kunne genkende dele af disse i Ketamin...
I det hele taget minder Ketamins virkning om mange forskellige stoffers virkning på een gang... og så lige et ejendommeligt twist, som er Ketamins helt eget.
Indtager man det i de rigtige doser, er det ikke ligefrem afslappende... man får meget hurtigt et psykedelisk peak, samtidig med at man bliver meget rundtosset og mister balancen og eens ord og tale bliver meget forstyrret...
.. er man sammen med andre og tager samme mængder kan man få meget specielle oplevelser sammen... helt sikkert værd at eksperimentere med hvis man kan lide psykedelika... men jeg ville advare om at tage det til en fest, hvor man gerne vil se smart ud, fordi man mister fuldstændig motorikken.
... det er et dissociativt stof, som får sindet til at blive adskilt fra kroppen... det er en meget stærk fornemmelse... derfor kan det måske minde om heroin... man bliver let bedøvet...
... jeg synes Ketamin er godt til mange ting... men man skal godt nok være glad for at beruset for at synes om det... og man skal altid advare folk som ikke har prøvet det før, men gerne vil, at det altså ikke er coke...
... og jeg vil hellere give en for lille streg, end en for stor... og ikke fordi jeg er nærig, men for at være sød mod modtageren... fordi det -er- kraftigt!
Men super-fedt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
|