Sorte Samba skrev:
balle skrev:
Hvis du bare vil have det godt skal du tage kokain eller amfetamin. Det er en rigtig lorte-vane at bruge det hver gang du skal have det ekstra sjovt/rart, for du skulle gerne kunne have det lækkert uden! Mit råd er at forestille sig de aftener der er allermest specielle og festlige (nytårsaften, til koncert med dit yndlingsband o.s.v) og så gemme stimulanserne til disse events. Normale byture kommer alligevel ikke til at matche disse aftener, så du kan ligesågodt gøre dem endnu bedre med speed/coke, men hvis du først har været i byen eller bare til hyggeaften på disse stimulanser kan det føles tamt uden - en katastrofe.
Det tror jeg faktisk du har helt ret i!
Jeg tror jeg vil overveje coke til nytårsaften.

Jeg har ikke lyst til at ryge noget, det ligger bare dybt inde i mig.
Hvad med øjndråber, så man kan skjule påvirkningen?
Af de omtalte stoffer i denne tråd, har jeg prøvet kokain og amfetamin, ikke ketamin.
De fysiske "tegn" er ens for de to ovenstående stoffer. Da jeg selv benytter disse stimulanser fra tid til anden, er det "let" for mig at udpege en person der har indtaget den type stoffer i byen fx. Det gælder naturligvis langt fra på alle, men dem som har taget nok i hvert fald

De mest synlige tegn er store pupiler og tørhed i munden (man kan nemt komme til at slikke sig selv på læberne hele tiden), hvilket kan gøre dem mere røde end normalt.
Generelt er min erfaring dog, at det er absolut fåtallet der kan se/fornemme/mærke det på én når man har taget stimulanser (bortset fra MDMA), med mindre det er personer der selv har prøvet det, og derved ved hvilke signaler man skal kigge efter. Jeg har indtaget kokain i mange sammenhænge hvor ingen anede noget somhelst, og det er ikke svært at skjule, da det mest er en rus man går og har for sig selv.
Hvis det er første gang du skal prøve det, vil jeg anbefale dig at prøve det inden (altså, ikke samme dag/aften, men nogle dage/uger før) du skal til en stor fest (nytår fx) først, da du således kender virkningen og din krops fysiske "tegn" ved indtagelse.
God tur - og pas nu på... Kokain er uanstændig dyrt i forhold til kvalitet/udbytte her i DK, og alligevel kan man være parat ugen efter (nogle før), til at smide flere 100 kroner for "en lille oplevelse" til

Well, det er et meget behageligt stof, men alt for dyrt synes jeg. Afhængigheden kommer hurtigt snigende, især fordi der ikke er mange mærkbare bivirkninger ved kokain, og derfor får man ikke det dér rap over nallerne, som man gør efter en aften på amfetamin...
Coke cravings er en bitch - du ved hvad jeg mener når du står nytårsnat kl. 01 og har tømt din pose, og virkningen er ved at ebbe ud
Har du flere spørgsmål, så skyd...