Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Slettet.

Senest rettet af Sorte Samba 15 dec 2013 23:27, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Ketamin
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Kokain
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Amfetamin

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Kokain og amfetamin er nok det bedste til fester. Har ikke prøvet ketamin, men tror ikke ligefrem det er noget der vil få dig helt i hopla. :roll:

Medlem

keta kan skam også sagtens bruges til fest, bare husk og hold dosen lidt lav :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
basssher skrev:

ja men en uerfaren der får en streg keta og regner med at kunne holde sig vågen hele natten, evt. danse-party tror jeg sku bliver temmelig skuffet :)
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
galskabens-gardner skrev:
basssher skrev:

ja men en uerfaren der får en streg keta og regner med at kunne holde sig vågen hele natten, evt. danse-party tror jeg sku bliver temmelig skuffet :)

En uerfaren.. tjaaaee.

Det ved jeg nu ikke, jeg kan nemt holde den kørende bare på keta. Og det er da for nice at være til "danse-party" eller "tramp" om man vil, mens man er påvirket af det.

Medlem
Brugeravatar

galskabens-gardner skrev:

Hvad nu hvis man bare har brug for en 'feel good' godt-humør kortvarrig effekt - ligsom Coke?
Kan man sove på det? Nogle hangovers? Og nogle tydelige fysiske bivirkninger, såsom store pupiller?

Medlem

Hvis du bare vil have det godt skal du tage kokain eller amfetamin. Det er en rigtig lorte-vane at bruge det hver gang du skal have det ekstra sjovt/rart, for du skulle gerne kunne have det lækkert uden! Mit råd er at forestille sig de aftener der er allermest specielle og festlige (nytårsaften, til koncert med dit yndlingsband o.s.v) og så gemme stimulanserne til disse events. Normale byture kommer alligevel ikke til at matche disse aftener, så du kan ligesågodt gøre dem endnu bedre med speed/coke, men hvis du først har været i byen eller bare til hyggeaften på disse stimulanser kan det føles tamt uden - en katastrofe.

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes oral indtagelse af hash ville være en dårlig idé. En første gangsoplevelse tror jeg må være bedst på cannabis ved rygning. Skal ikke udtale mig om kokain, amfetamin eller keta, da jeg ikke har leget med disse, men en pind kan man aldrig gå galt i byen med.

Mvh,
Gargarin

Medlem
Brugeravatar

balle skrev:
Hvis du bare vil have det godt skal du tage kokain eller amfetamin. Det er en rigtig lorte-vane at bruge det hver gang du skal have det ekstra sjovt/rart, for du skulle gerne kunne have det lækkert uden! Mit råd er at forestille sig de aftener der er allermest specielle og festlige (nytårsaften, til koncert med dit yndlingsband o.s.v) og så gemme stimulanserne til disse events. Normale byture kommer alligevel ikke til at matche disse aftener, så du kan ligesågodt gøre dem endnu bedre med speed/coke, men hvis du først har været i byen eller bare til hyggeaften på disse stimulanser kan det føles tamt uden - en katastrofe.

Det tror jeg faktisk du har helt ret i!
Jeg tror jeg vil overveje coke til nytårsaften. :-)
Jeg har ikke lyst til at ryge noget, det ligger bare dybt inde i mig.

Hvad med øjndråber, så man kan skjule påvirkningen?

Medlem

Sorte Samba skrev:
balle skrev:

Det tror jeg faktisk du har helt ret i!
Jeg tror jeg vil overveje coke til nytårsaften. :-)
Jeg har ikke lyst til at ryge noget, det ligger bare dybt inde i mig.

Hvad med øjndråber, så man kan skjule påvirkningen?

Af de omtalte stoffer i denne tråd, har jeg prøvet kokain og amfetamin, ikke ketamin.

De fysiske "tegn" er ens for de to ovenstående stoffer. Da jeg selv benytter disse stimulanser fra tid til anden, er det "let" for mig at udpege en person der har indtaget den type stoffer i byen fx. Det gælder naturligvis langt fra på alle, men dem som har taget nok i hvert fald :)
De mest synlige tegn er store pupiler og tørhed i munden (man kan nemt komme til at slikke sig selv på læberne hele tiden), hvilket kan gøre dem mere røde end normalt.
Generelt er min erfaring dog, at det er absolut fåtallet der kan se/fornemme/mærke det på én når man har taget stimulanser (bortset fra MDMA), med mindre det er personer der selv har prøvet det, og derved ved hvilke signaler man skal kigge efter. Jeg har indtaget kokain i mange sammenhænge hvor ingen anede noget somhelst, og det er ikke svært at skjule, da det mest er en rus man går og har for sig selv.
Hvis det er første gang du skal prøve det, vil jeg anbefale dig at prøve det inden (altså, ikke samme dag/aften, men nogle dage/uger før) du skal til en stor fest (nytår fx) først, da du således kender virkningen og din krops fysiske "tegn" ved indtagelse.

God tur - og pas nu på... Kokain er uanstændig dyrt i forhold til kvalitet/udbytte her i DK, og alligevel kan man være parat ugen efter (nogle før), til at smide flere 100 kroner for "en lille oplevelse" til :-)
Well, det er et meget behageligt stof, men alt for dyrt synes jeg. Afhængigheden kommer hurtigt snigende, især fordi der ikke er mange mærkbare bivirkninger ved kokain, og derfor får man ikke det dér rap over nallerne, som man gør efter en aften på amfetamin...

Coke cravings er en bitch - du ved hvad jeg mener når du står nytårsnat kl. 01 og har tømt din pose, og virkningen er ved at ebbe ud :gud:

Har du flere spørgsmål, så skyd...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]