Hejsa
Havde forleden mit første trip på KIX. Åd 5 styk fordelt over 8-10 timer ca. og for satan, hvor var det vildt, det er umuligt at beskrive den out-of-this-world dejlige følelse man har indeni på det! Ved udemærket godt, at dosen er høj, men jeg er tung, og fik ikke alvorlige bivirkninger udover at kampsvede

Kan huske, at første gang jeg prøvede coke, der fik jeg også en helt vild følelse, hvor jeg virkelig var blæst og havde det super dejligt dosen var ca. 0,5g coke; kombineret med en smule alkohol og ca. 0,5g amphetamin.
Lige siden den første gang - hvor coken blev taget af 2 omgange (en omgang tidligt på dagen, og en sent på dagen) og de begge virkede som beskrevet - så har jeg ikke kunne få noget som helst ud af coke......... Jeg kan sniffe et helt skide gram, uden at få den mindste smule eufori - og dette er efter at have lagt coke på hylden i 8 måneder, da jeg simpelthen blev sur på lortet.
Skidtet virker lokalbedøvende og kraftigt opkvikkende, men INGEN eufori overhovedet mere. Forstår det så absolut ikke, da alle andre, som tager den selvsamme coke, får gode trips..
Nu er min store fortvivlelse så, kan jeg forvente, at KIXene også kun virker første gang på mig?? For det er trods alt endnu federe end coke nogensinde har været for mig, rent eufori og tripmæssigt, og det ville være ærgeligt ikke at kunne opleve dette igen, når kroppen er klar til det - dvs. om en måned eller to.
Er der derudover nogen, som kan give en logisk forklaring på, hvorfor coke er SÅ fesent på mig nu?? Har prøvet at kombinere det med amphetaminen også, men det lader ikke til at være den manglende komponent. Alkohol holder jeg mig generelt fra, da jeg fx. er mere til hash.
Altså, jeg mener bare, 500kr for at blive frisk i højest 10 timer (ved indtagelse af et helt gram over tid) når det kan gøres med 0,1g amphetamin og så alligevel vare 5 timer på den ene omgang.
Amphetamin gav mig i starten også mere eufori end det gør nu, og jeg er altså ikke misbruger...... Jeg tager på ingen måde regelmæssigt, og der kan gå adskillige måneder før jeg rør stoffer, og så er det ofte i så små mængder, at det jo nærmest umuligt kan være tolerans opbbyggende (ved da godt, at 5 kix helt sikkert er toleransopbyggende, så det er skrevet med et vist forbehold)..
Har prøvet at sniffe meget på én gang af colaen.. Op til 0,20g, og dette resultere bare i et enormt friskhedsboost og et lidt mere vildtfarende tankemønster. Euforien er da netop det, som gjorde coke fedt den første gang?? Coke keder mig simpelthen mere end stumfilm uden billede på, og jeg forstår det ikke, fordi sådan startede det ikke.
Hash bruger jeg óftere end stimulanser og andre ting, og dette virker altid upåklageligt. Ville ikke sige, at hash gør mig lykkelig. Men har det rart, når jeg ryger.

Er der nogen, der har været ude for det samme eller som har en eller anden form for respons?