Skriver lige hurtigt hva jeg ved om at ryge coke- ret mig hvis nogen ser nogle fejl- er lidt lammet
Jeg plejer at købe et gram eller to flæk / god kokain....
Så tar jeg et gram, og en stor dyb teske, og putter grammet i, så heller jeg 3 dobbel salmiak spiritus op til kanten af skeen, tar en tændstik eller lign og røre lidt rundt i det, så tar jeg en tunet lighter ( jeg har gazmaske og briller på imens fordi dampene svider lidt ) og tænder og holder under skeen, hurtigt begynder det at koge og boble og der plejer man at skulle blusse ned, og lidt masse vil flyde oven på, det der flyder oven på kan bruges, det der falder til bunds kan ikke ( af hvad jeg har hørt ) har dog prøvet at ryge lidt bundfald engang, med meget meget lidt virkning... nå men...
Så tar jeg en og heller lidt af salmoniakken (stave?) fra, og fisker det hvide snask op med en nål, tændstik eller andet, og lader det tørre på et spejl til det er knas tørt og sten hårdt...
Så tar jeg en kop... ( hvis det skal gøres hurtigt og ikke har en freebase pipe ) og sætter sølvpapir rundt om stramt med en elastik, så det sidder tæt ( som trommeskind ) og prikker en masse små fine huller på den ene side af koppen, og et stort et til at suge af i den modsatte side, og evt et lille sliphul.
Tænd en smøg, ask et par gange og lig asken over de fine huller, lig lidt af dit narko oven på asken, smelt det med en lav flamme imens du suger stille og roligt, og når det brænder så sug til, tøm koppen, ta evt et væs af en smøg med " crack - røgen " i lungerne ( nogen siger det virker bedre - jeg syndes ) og hold det nede i så lang tid du kan.... virkelig.. så lang tid du kan

og mærk efter...
pust ud, husk at sid ned, og slap af.
start med små doser, ikke overdriv, har hørt man meget lettere OD'er på denne måde da man indetager meget mere end man lige selv er klar over, og man får meget nemt lyst til mere, så pas nu på !
Man får meget... MEGET nemt lyst til at gøre det igen og igen og igen....