Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kogt kokain
Junior medlem

Jeg har været nede og købe lidt.

Fandt ud af at det er kogt, og klar til at ryges, eller tages som mavebombe.

Er der ulæmper ved at købe det kogt?

Det underlige er at det har en tyggegummi agtig konsistens, og har 2.4 gram af det.

Jeg smagte lidt, og kom kraftig bedøvelse, i munden, men når jeg sætter en lighter på sølvpapir, med cola'en på, smælter det IKKE!

Hvordan kan det være at det ikke smælter?.
Er der blandet øvrigt i det efter kogning?

Det smager af den smag som det skal gøre når man ryger det. men jeg får ikke den store virkning af det.

Generalt, får jeg mindre følelse af oprejsning, da dette IKKE er tilfælde med DETTE cola, ved jeg simpelt hen ikke hvad jeg skal gøre med det.
Føler mig hverken høj, eller noget.

Hvad kan jeg prøve for at få virkning?
Husk at det ikke smælter, med flamme på, KUN med spyt eller andet væske, men det burde det vel, hvis det var rigtig cola?
Når jeg sætter ild til det, kan jeg se noget noget VÆSKE, som bobler, i selveste konsistensen af resten af klumpen.
Der kommer ikke nok væske, ud af konsistensen, MEN, bobler, lidt på selveste klumpen af meget meget lidt væske.
Da dette burde blive flydende cola, forstår jeg simpelt hen ikke hvorfor, denne klump af cola, bare bliver til en form for større klump kul.

Har disse øvrige spørgsmål:
Er der ulæmper ved at købe det kogt?
Hvad kan man kalde dette?
Er jeg blevet snydt ?
Hvad kan jeg gøre for at prøve at få en virkning ud af dette?
Det kan ryges, og der kommer røg, MEN det bliver bare til en større sort sten, som kan smuldres til sort aske bagefter.
Har nemlig erfaringer med at det normalt ike bliver til sort pulverigt aske, men mere, som en sort sten, med rester i, som bliver til en meget sort hård klump, IKKE til smuldre sort aske.

Har en følelse af at det er noget meget svagt cola, BLANDET op med noget, og kogt til en konstistens, som man næsten ikke kan forklare hvad er.

Eller kogt rent og derefter blandet med noget ukendt.

Jeg håber selvfølgeligt at det er rigtig kokain, som har en anden slags optagelses base, da det er komplet umugeligt at få til pulveragtigt sniffeligt kokain.

Medlem
Brugeravatar

Ved jeg ikke rigtig noget om cola andet end det skal op i næsen og lidt til... men hvis du ikke kan mærke noget er svaret lige til ;) ja du blevet snydt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Skriver lige hurtigt hva jeg ved om at ryge coke- ret mig hvis nogen ser nogle fejl- er lidt lammet

Jeg plejer at købe et gram eller to flæk / god kokain....
Så tar jeg et gram, og en stor dyb teske, og putter grammet i, så heller jeg 3 dobbel salmiak spiritus op til kanten af skeen, tar en tændstik eller lign og røre lidt rundt i det, så tar jeg en tunet lighter ( jeg har gazmaske og briller på imens fordi dampene svider lidt ) og tænder og holder under skeen, hurtigt begynder det at koge og boble og der plejer man at skulle blusse ned, og lidt masse vil flyde oven på, det der flyder oven på kan bruges, det der falder til bunds kan ikke ( af hvad jeg har hørt ) har dog prøvet at ryge lidt bundfald engang, med meget meget lidt virkning... nå men...

Så tar jeg en og heller lidt af salmoniakken (stave?) fra, og fisker det hvide snask op med en nål, tændstik eller andet, og lader det tørre på et spejl til det er knas tørt og sten hårdt...

Så tar jeg en kop... ( hvis det skal gøres hurtigt og ikke har en freebase pipe ) og sætter sølvpapir rundt om stramt med en elastik, så det sidder tæt ( som trommeskind ) og prikker en masse små fine huller på den ene side af koppen, og et stort et til at suge af i den modsatte side, og evt et lille sliphul.

Tænd en smøg, ask et par gange og lig asken over de fine huller, lig lidt af dit narko oven på asken, smelt det med en lav flamme imens du suger stille og roligt, og når det brænder så sug til, tøm koppen, ta evt et væs af en smøg med " crack - røgen " i lungerne ( nogen siger det virker bedre - jeg syndes ) og hold det nede i så lang tid du kan.... virkelig.. så lang tid du kan :) og mærk efter...

pust ud, husk at sid ned, og slap af.
start med små doser, ikke overdriv, har hørt man meget lettere OD'er på denne måde da man indetager meget mere end man lige selv er klar over, og man får meget nemt lyst til mere, så pas nu på !
Man får meget... MEGET nemt lyst til at gøre det igen og igen og igen....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Du skal ikke spise det i hvert fald.. Du vil kun optage 25-30 % af det, da nogen enzymer(i din lever vidst?) når at nedbryde størstedelen af det. Sådan er det i hvert fald med kokain hCL, og jeg tvivler på det er anderledes med freebase..

//blazR

Medlem
Brugeravatar

blazR skrev:
Du skal ikke spise det i hvert fald.. Du vil kun optage 25-30 % af det, da nogen enzymer(i din lever vidst?) når at nedbryde størstedelen af det. Sådan er det i hvert fald med kokain hCL, og jeg tvivler på det er anderledes med freebase..

//blazR

En ven sagde engang at han havde tag et en lille sten ind i munden og ladet det ligge ( altså i rygebar freebase form ) eller hvad man nu kalder det - han sagde de smagte stærkt og saltet, en lille virkning intraf hurtigt og en lille lokalbedøvelse i munden, men med den saltet smag skulle det åbenbart ikke være det værd sagde han..
Jeg fortrækker i vært fald at ryge shittet :) se stenen smelte langsomt... mmmmmmmmmh

EDIT : altså han åd det ikke direkte, har også hørt at der skal meget meget kokain til ved oral indtagelse før det kan mærkes, og så læner man sig op af en dødlig dosis anyway, så det nok bare bedst at lade vær at spise det.

Det er nemlig sjovt med folk der nogengange ikke kender forskellen på amf og coke, altså jeg har set folk tage bomber med coke, og jeg har set folk smøre amf ud i tandkødet - og har rystet på hovedet vær gang :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Med kogt, mener du så, at det er blevet smidt i kogende vand?
Eller mener du renset? - For det gør man ikke bare ved at smide lortet i kogende vand!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Har du prøvet at lægge en dosis under tungen, og lade den opløse?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
tror han mener at han har købt freebase - men det lyder lidt usædvanligt..

Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
tror han mener at han har købt freebase - men det lyder lidt usædvanligt..

Jeg syndes nu også det lyder lidt forvirende, men at finde ud af om man har fat i det rigtige shit er jo ikke så svært ( måske hvis man ikke har haft fat i det før sååeh ? men det jo bare at lave en lille hurtig crackpipe ud af en kop og noget sølvpapir, og så teste om det virker... og hvis klumpen du sætter ild til ikke smelter med det samme er det ( VIST NOK ) ikke det- eller også kan det være crack, da der faktisk er forskæld på crack og freebase ( bare ikke alle der tror det )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]