For en uge siden fik jeg købt mig to gram gadeamfetamin, af ukendt kvalitet. Disse to gram holdte nok til at jeg kunne kunne speede i godt 4-5 dage, dog med søvn på 6-8 timer om natten.
Da jeg fik taget den sidste streg, havde jeg dagen efter de sædvanlige "Amf blues", men intet mere end jeg kunne holde til.
Der gik en dag med disse amf tømmermænd, og da jeg vågnede næste morgen følte jeg mig utroligt godt tilpas, tingene var som de skulle være. Efter en helt almindelig skoledag på gymnasiet, kommer jeg hjem og sætter mig foran computeren, da jeg pludseligt mærker et hurtigt stik i hjertet, efterfulgt af en gang voldsom tinnitus. Jeg tænkte ikke mere over dette. Efter få minutter, blev jeg utroligt svimmel, og kunne mærke mit hjerte hamre utroligt hårdt og hurtigt gennem brystet. Jeg prøvede at tage det stille og roligt, men sensationerne blev værre, og mine ben begyndte at ryste helt ustoppeligt. Jeg gik nærmest i panik, men prøvede at forholde mig i ro, få lidt at spise og drikke noget vand.
Efter godt 20 minutter dæmpede det hele sig, og jeg blev utroligt lettet over at disse symptomer forsvandt. Dog har jeg følt mig utroligt overdrevet træt, og nærmest ude af stand til at fungere i en dagligdag.
Siden den dag har jeg haft utroligt livagtige drømme, som jeg ikke kan glemme - som man normalt gør.
En af disse drømme gik ud på, at jeg med nogle venner sad og spillede Mario, da Mario besluttede sig for at stoppe op og konstant tage nogle streger amfetamin, og hele drømmen begyndte at køre hurtigere og hurtigere, så det til sidst blev helt skræmmende. Når jeg så vågner fra disse drømme, er jeg utroligt svimmel og træt, og har kæmpe poser under øjnene gennem en hel dag, uanset hvor meget/lidt jeg sover.
(Det lyder morsomt, men det var meget ubehageligt)
Er der nogen som har oplevet noget lignende før, og eventuelt har nogle idéer eller råd til hvad jeg kan gøre for at få kroppen på rette vej igen?
Der er nu gået en uge, og disse symptomer på overdrevet træthed, panikanfald og ekstremt livagtige og uhyggelige drømme ikke er blevet det mindste bedre.
|